De eerste video op mijn blog! | Platenspeler en -collectie.

Toen ik een tijdje geleden weer wat platen liet zien op mijn blog, bedacht ik me dat het misschien wel tof zou zijn om mijn collectie eens compleet te laten zien en wel in een video in plaats van een geschreven artikel! Dan kon ik wat meer laten zien, wat meer vertellen én ook wat muziekfragmenten laten horen. Dat leek me wel heel gaaf en vandaag is het zover: de eerste video op mijn blog staat online! Ik vind het stiekem best wel spannend. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. De video is trouwens niet bewerkt, maar komt gewoon helemaal zoals ik ‘m heb opgenomen op mijn blog online. Dit komt doordat ik 1) helemaal niets weet van editten, 2) dat kan ik natuurlijk best leren, maar ik had er geen zin in, haha 3) ik wilde de video stiekem zo snel mogelijk online zetten en 4) het filmpje is volgens mij best wel leuk. Ik heb ‘m zelf inmiddels al een paar keer terug gekeken en ik vind het zelf niet heel stom, dus dan valt het volgens mij allemaal best wel mee! Genoeg gekletst, hier is de video en ik hoop dat je ‘m leuk vindt. Laat vooral een reactie achter, ik ben benieuwd! Het kan trouwens zijn dat je tijdens of voor mijn video reclame ziet, dat komt doordat ik blijkbaar ‘auteursrechtelijk materiaal’ heb gebruikt en wel in het liedje van Wim Sonneveld. Ik mag de muziek gewoon gebruiken maar dus met reclame. Dan weet je dat.

3 gedachtes over “De eerste video op mijn blog! | Platenspeler en -collectie.

Geef een reactie

