Lichtpuntjes #2.

Vandaag heb ik weer een lijstje met lichtpuntjes, oftewel dingen waar ik dankbaar voor ben en/of blij van word, voor jullie! In het kader van lichtpuntjesmaand! Op Instagram plaats ik iedere dag van de maand september een foto met #lichtpuntje en/of #lichtpuntjesmaand.

image-2016-09-07-14

Een dagje naar Rotterdam met Johan

De dag doorbrengen bij mijn schoonzusje (en zwager, en met Johan, ’s avonds)

3 kilometer lopen naar het busstation en dan niet moe zijn (hoera voor meer bewegen)

Veel spelletjes doen

Nieuwe platen en singles kopen en dan op de platenspeler afspelen

Genieten als het geluid van een oude plaat nog supergoed is!

Mijn allereerste video opnemen en plaatsen

Tijd doorbrengen met mijn beste vriend

Uitslapen op zaterdagochtend

Naar de jaarmarkt in Oud-Beijerland en dan een ijsje eten

image-2016-09-07-22

Een blokje fudge eten (de salty caramel hebben we opengemaakt en die is superlekker)

Toastjes met salade eten en een film kijken (momenteel bezig met de 4 Shrek-films)

Nieuw boek om te lezen, ben benieuwd. #nevernotreading #reading #books #eenvenetiaansgeheim #lichtpuntje

A post shared by Linda Bestebreur (@lindabestebreur) on

Boeken lezen, woordzoekers maken, tijdschriften lezen (net weer een stapel gekregen)

Volgende week een introductieochtend hebben voor mijn baantje als educatief medewerker bij de Kinderboekenweek in oktober, en daar naar uitkijken

Naar Tiengemeten om in het museum te werken

Boodschappen doen en dan véél fruit en groente kopen

Blogartikelen schrijven

Johan die helpt met het bedenken van leuke onderwerpen voor mijn blog en plekken om naartoe te wandelen/fietsen/skaten (dat laatste moet ik ook echt oppakken, heb een poosje terug tweedehands skates gekocht. Ik vind het nu echter te warm eigenlijk.)

De zon die nog zo lekker schijnt / het prachtige weer

Ongeveer 6 kilometer lopen, ondanks de warmte erg fijn. Bij het recreatieoord aan het water lekker even zitten met een boek. Ik wilde daar een ijsje kopen (lekker slecht als je juist gaat wandelen om gezonder te gaan leven), maar alsof het een teken was, was het restaurant dicht. Haha!

Aardbeienyoghurt met verse ananas eten. Jum! ❤

In bed een boek lezen zonder dat je hoeft na te denken over hoe laat het is

Naar de kapster gaan (als dit artikel online komt: vandaag!) en alle dode punten uit mijn haar laten knippen. Ik heb besloten om mijn haar weer wat langer te laten groeien, ik ben benieuwd hoe me dat weer gaat bevallen! Sinds eind 2012 heb ik het niet meer langer gehad dan tot op mijn schouders

Wat is jouw lichtpuntje van vandaag?

Een gedachte over “Lichtpuntjes #2.

Geef een reactie

