Maandag 10 maart | Kralingse Plas.

Het was zulk mooi weer afgelopen maandag (net als het weekend ervoor)! Johan had een vrije dag en dus besloten we om ’s middags nog even naar de Kralingse Plas in Rotterdam te gaan. Het is een mooie plek om te wandelen of hard te lopen, te paardrijden en op welke manier dan ook te genieten van het weer. Dit waren veel mensen aan het doen! En zo ook wij. IJsje, hertjes kijken, wandelingetje maken, vogels voeren (ik heb twee zwanen uit mijn hand laten eten, dat was gaaf! Maar ook een beetje eng want eentje ging hard blazen, hihi), op een bankje zitten én fotootjes maken. Ik heb een paar leuke foto’s gemaakt die ik vandaag aan jullie wil laten zien! Kijk je mee? (:

SAM_6696   SAM_6700
Hertjes en zwaantjes

SAM_6703    SAM_6704
ZON! Do I need to say more?

SAM_6706    SAM_6708
Met mijn benen op Johans schoot, heerlijk! En daarna een wandelingetje door het bos.

SAM_6709    SAM_6711
Bloesem aan de bomen! De foto rechts maakte ik zomaar, zonder na te denken of de foto wel scherp was en bla bla bla al die dingen waar ik me normaal druk om maak. Moet ik blijkbaar niet doen, kijk hoe mooi! ❤

SAM_6712    SAM_6713

SAM_6718    SAM_6719

SAM_6721    SAM_6722

Ik begin foto’s maken steeds leuker te vinden, nu ik steeds vaker oefen. Soms zitten er al echte pareltjes tussen (vind ik zelf dan). Welke foto vind jij het mooiste? (:

7 gedachtes over “Maandag 10 maart | Kralingse Plas.

Geef een reactie

