TAG | Lentekriebels.

Het is weer eens tijd voor een tag! Deze leuke tag zag ik bij Dagmar en het gaat over de lente! Met dit weer en alle bloeiende krokusjes krijg ik – en velen met mij denk ik – al helemaal een lentegevoel! Heerlijk, ik hou van de lente! Daarom vind ik deze tag ook zo leuk om in te vullen denk ik. Let’s go!

SAM_6558

Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’? 
Vrolijkheid! Ik word blij van de lente! Je merkt het ook op straat, veel meer mensen kijken ineens veel blijer, de terrasjes zitten weer voller en het zonnetje schijnt. Ook de bloemen (en bomen!) in bloei en alle jonge dieren vind ik heel erg fijn. De eerste keer dat ik zonder jas weer naar buiten kan is ook altijd een feestje!

Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken? 
Naar… een fruitbiertje op het terras, gecombineerd met de zon, gemaaid gras en verse bloemen. Hmm, dat wordt een lekker geurtje!

IMGP0547
Ik speel vals, dit is de Griekse zon (:

Wat is je favoriete lente nagellakkleur?  
Ik draag eigenlijk nooit nagellak (voor het Day Zero Project ga ik dit wel een keer doen), maar bij anderen vind ik pastelkleurtjes wel leuk, omdat dat een frisse en vrolijke uitstraling heeft, maar nog niet zo fel als de zomer!

Wat is je favoriete lentebloem? 
Narcissen vind ik altijd erg mooi, maar ook krokusjes vind ik erg leuk! (:

Wat is je favoriete lenteparfum (geurtje of geurkaars, of beide)?  
Ik gebruik altijd maar één geurtje, of het nu lente, zomer, herfst of winter is! Dat geurtje is Anaïs Anaïs van Cacharel. Niet zo heel sterk, maar toch wel een fijn geurtje dat niet 10 kilometer achter je nog te ruiken is (ik ben de Ici Paris XL niet!). Fijn luchtje dat altijd wel kan vind ik (:

SAM_6351
Heinenoord

Houd jij een lenteschoonmaak? 
Niet per se. Ik heb wel eens schoonmaakwoede en dan vind ik het zelfs leuk (ik snap het ook niet, vraag maar niets) om schoon te maken (wel met een muziekje aan hoor, het liefst lekker vrolijk én heel hard). Dus wie weet komt er nog een grote schoonmaak, maar dit kan ook zomaar in de zomer gebeuren!

Wat is je favoriete lente accessoire? 
Ehm… Ik denk een elastiekje – hoewel ik die altijd gebruik. Als het weer wat warmer wordt – en mijn haar weer wat langer is, zoals nu – vind ik het fijn om een staartje te kunnen maken als ik het warm heb. Ik vind het fijn om mijn haar uit mijn nek te hebben, zodat de wind er lekker tegenaan kan waaien 😉 Hoewel ik de wind in mijn losse haar ook wel weer fijn vind. Tevens zijn gympen mijn standaard accessoire, maar die draag ik in de winter ook, hihi (:

Parijs 049
Allstars in Parijs!

Heb jij nog leuke plannen tijdens de Tulpvakantie of de vrije dagen (Pinksteren, Pasen, Hemelvaart)? 
Nog niet! Ik heb sowieso geen meivakantie – wie heeft in vredesnaam de benaming ‘tulpvakantie’ bedacht? Daar had ik nog nooit van gehoord haha! Gelukkig is Google mijn beste vriend, ook in dit geval! Met Pinksteren gaan Johan en ik waarschijnlijk helpen op de rommelmarkt van de kerk in Hierden, omdat dat altijd heel erg leuk én gezellig is! Tevens gaan we met Pinksteren altijd naar Opwekking, naar de singin op zondagmiddag. Dat is ook echt heel gaaf altijd, ik ga daar graag heen. Op Hemelvaartsdag (wat trouwens eerder is, de volgorde van de vraag klopt niet helemaal haha; het is Pasen – Hemelvaartsdag – Pinksteren, maar never mind) is er dit jaar gemeentedag van onze kerk, dus ik denk dat we daarheen gaan dit jaar! Leuke plannen genoeg dus en wie weet komt er nog wel wat bij, ik hou wel van spontane acties!

1932288_680070155367461_603588530_n
Beestjes aaien op de kinderboerderij bijvoorbeeld!

Omschrijf je favoriete lente outfit 
Ik wil héél graag mijn roze jasje weer aan als ‘jas voor buiten’, of met een dunne zomerjas eroverheen. Die zit zó fijn! (gelukkig heb ik deze afgelopen weekend alweer kunnen dragen!) Verder wil ik ook weer meer rokjes-met-legging (of panty, maar ik haat panty’s eigenlijk) gaan dragen! Voor het Day Zero Project ga ik een maand lang alleen maar rokjes en jurkjes dragen, dus ik ga dat denk ik in april doen! (maart is immers al begonnen, haha) De lente is daar wel geschikt voor vind ik en ik heb geen zin om tot de zomer te wachten – het moet wel een uitdaging blijven natuurlijk! Verder draag ik graag ook gewoon een vestje met een vrolijk shirtje, een jeans en uiteraard gympen. Heerlijk! Ik wil ook graag weer mijn ballerina’s aan trouwens, dat mag ook wel weer in de lente haha!

Wat is jouw favoriete lente-outfit? En hou jij ook zo van de lente? Je mag deze tag trouwens gewoon lekker overnemen! Laat je dan even een linkje achter? Vind ik leuk! (:

8 gedachtes over “TAG | Lentekriebels.

  1. Rokje met legging draag ik in de winter ook 😛 Maar dan wel een thermo-legging.
    Panties heb ik eigenlijk alleen in Japan veel gedragen (bij mijn schooluniform, in de winter, want blote benen waren een beetje koud :P), maar verder droeg/draag ik eigenlijk ook geen panties.

Geef een reactie

