Overzicht maart.

Vandaag is het alweer de laatste dag van de maand maart! Dat betekent dat ik morgen jarig ben! En dat niet alleen, dat betekent ook dat er een nieuwe maand aanbreekt en dat ik vandaag dus een overzichtje voor jullie heb van alle artikelen die ik in maart heb geschreven – en dat zijn er nogal wat! Volgens mij schreef ik nog nooit zóveel artikelen in één maand. Dus heb je één – of meerdere – artikelen gemist, dan is dit overzicht voor jou wel handig! Om de lijst een beetje te ‘breken’ komen er ook wat foto’s van afgelopen maand voorbij!

SAM_6690

SAM_6617

large

Kleine-tattoo-Be-happy

SAM_6560

SAM_6630

SAM_6712

NY subway

IMG_4571

7 - 30-12-2011

11-05-2013, Antwerpen

P1070216

SAM_6768

haiku

SAM_6772

SAM_6801 SAM_6810

Dat waren écht een hoop artikelen! Welk(e) artikel(en) vond jij het leukst? (:

6 gedachtes over “Overzicht maart.

  1. Echt superveel artikelen inderdaad :O
    Die over het Day Zero Project vind ik heel leuk, want die zijn gevarieerd 😛
    Plogjes zijn ook wel leuk, maar die hoef ik echt niet iedere dag te lezen.
    En berichtjes met foto’s (…)…

      1. Berichtjes met foto’s vind ik ook leuk, maar eigenlijk heb je bij al je berichtjes wel foto’s staan 😛 Dus niet heel nuttig om dat te zeggen…

Geef een reactie

