Eeuwig leven.

Woensdag is mooie-Bijbelteksten-dag! Ik ging even op Google zoeken naar een mooie Bijbeltekst, het liefste ook nog in een mooie afbeelding, en ik heb er weer eentje gevonden! Een héle bekende tekst, maar daarom niet minder mooi!

de-mooiste-tekst-voor-mij-uit-de-Bijbel.1361124794-van-lindapiet
Bron

God hield zóveel van deze wereld, dat Hij Zijn enige Zoon, Jezus, naar de aarde stuurde om voor onze zonden te sterven aan het kruis. Iedereen die in Jezus gelooft, gaat niet meer verloren, maar heeft het eeuwige leven! Een prachtige boodschap. Dé boodschap! Voor mij is dit denk ik wel de belangrijkste tekst uit de Bijbel. Het omvat de hele Bijbel eigenlijk in één eenvoudige, maar zo allesomvattende tekst! Die wilde ik even met jullie delen.

Geloof jij in Jezus?

7 gedachtes over “Eeuwig leven.

  1. Ik vind ook de oude vertaling zo mooi!
    Alzo lief heeft God de wereld opdat hij zijn enig geboren zoon….
    Dat taalgebruik doet “iets”met me.

Geef een reactie

