Dankbaarheidslijstje | maandag 3 maart.

Mm, tussen de vijf en tien dingen bedenken waar ik vandaag dankbaar voor of blij mee ben? Ik dacht dat ik daar wel even over na moest denken! Ik ging namelijk vandaag naar Utrecht, maar op de terugweg moest ik omreizen via Woerden en Leiden (!) omdat er tussen Woerden en Gouda een storing was. De intercity’s naar Den Haag én Rotterdam reden dus niet, maar op Utrecht Centraal stond dat de sprinter naar Den Haag wél ging. Dus ik dacht ‘dan neem ik die’, want via Den Haag omreizen is niet zo heel ver om. Daar kan ik dan zelfs nog de metro pakken als de trein niet rijdt. Maar nee, de sprinter bleek maar tot Woerden te rijden. Daar was ongeveer een kwartiertje chaos omdat niemand wist welke trein dan wél reed en waar we heen moesten, maar uiteindelijk ging er een trein naar Leiden en vanaf daar kon ik naar Rotterdam. Ik was uiteindelijk ruim een uur en een kwartier later thuis dan dat de bedoeling was, beetje jammer. Als ik had geweten dat die sprinter naar tot Woerden ging was ik naar Schiphol gegaan en vanaf daar naar Rotterdam. Maar ja, niets aan te doen…

Waar was ik vandaag dan wél dankbaar voor en/of blij mee?

  • Ik ging lunchen met een vriendin in Utrecht. Ik had haar al een tijd niet meer gezien dus we hadden veel om over te kletsen! Het was heel erg gezellig en oh, de lunch was ook lekker! (ook niet onbelangrijk)
  • Diezelfde vriendin is eind januari geslaagd voor haar bachelor geschiedenis en daar ben ik trots op! Ze heeft het echt verdiend, want ze heeft er heel hard voor gewerkt!
  • Ik kreeg van haar een usb met de foto’s van het eilandje Thasos – waar we vorig jaar april zijn geweest met studiereis naar Griekenland. Ik had deze foto’s nog niet, en we dachten daaraan omdat zij de foto’s van Philippi nog niet had gekregen van mij. We hebben dus foto’s uitgewisseld. Ik word er blij van! Ik heb hele fijne herinneringen aan deze reis! (ook al was het op Thasos slecht weer en heb ik de helft niet gezien omdat ik gruwelijk last had van mijn rug die dag)

DSCF8827
Griekenland, oh Griekenland… Ik wil terug naar die mooie plek met al die oude zooi, haha! ❤

  • Gezellige gesprekjes gehad met mensen in de trein die ook moesten omreizen – gesprekken aanknopen gaat ineens een stuk makkelijker als je vertraging hebt!
  • Dat de trein naar Leiden wél reed en ik ook nog kon zitten! En dat in Leiden de trein naar Rotterdam óók reed, anders was ik nóg later thuis geweest
  • Dat Johan nu onderweg is naar huis, gezellig een avondje samen (:
  • Deze fantastische site met verlaten gebouwen in Amerika, die ik vanochtend tegenkwam op de blog van Team Confetti
  • De brief die ik aan het schrijven ben naar een blogger – hoewel ik pas drie regeltjes heb, haha, vind ik het toch leuk om te doen. Nu al ja!
  • Onderstaand liedje van Sara Bareilles. Ik word zó blij van haar!

Waar ben jij vandaag dankbaar voor en/of blij mee?

3 gedachtes over “Dankbaarheidslijstje | maandag 3 maart.

  1. Pffffff, treinen… En het sneeuwt niet eens :O
    Gister kon ik gelukkig alles fietsen, maar vandaag ga ik wel weer met de trein.

    Griekenland wil ik ook nog wel een keer heen eigenlijk, maar niet dit jaar 😛

    Yay 3 regels 😀

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.