Kaas #3: een beetje februari en een beetje maart.

Het is tijd voor weer een fotoartikel! Kijk je mee naar een aantal foto’s die ik de afgelopen tijd maakte? (:

foto 1
De tweede gastblog van Johan kwam online!

dankjewel
En het was alweer tijd voor opdracht 7 van de Happy Challenge!
Iedere dag van de komende week maak ik een dankbaarheidslijstje!
Nummer 1 en 2 vind je hier en hier (:

SAM_6427   SAM_6426
Ik schreef een update voor jullie en maakte een echte blogplanning en een nieuw ritme!

SAM_6358
De update van de eerste maand van mijn Day Zero Project kwam online!

Plog 
Ik maakte mijn allereerste plog en kreeg leuke reacties, dankjewel! Ik vertelde al dat ik veel te veel foto’s had gemaakt, en daarom laat ik er hier nog een paar extra zien! (:

SAM_6454
Waaronder deze als onderdeel van het project: ‘alle steden (en straten) van Monopoly bezoeken!’

SAM_6443   SAM_6446
De tijdelijke – en oh zo mooie! – collectie van Ikea, Brakig, en een prachtig dekbed!

SAM_6451
Toffe afbeelding van een vogel met een wegen/stadskaart erin!

SAM_6453   SAM_6458
Een eendje (links) en het Hofplein (rechts)

SAM_6488    SAM_6462
Nog even deze twee foto’s, want deze vind ik gewoon tof (:

SAM_6477   SAM_6480
Op de markt zagen we dit hele oude Ganzenbord (links) en bij Xenos deze gave kalender (rechts)

Zondagmiddag 
Zoals je al in mijn dankbaarheidslijstje even kon zien, gingen we zondagmiddag naar de kinderboerderij en even wandelen in de griend. Het was erg mooi weer, zo fijn! En er was een drieling geboren bij de schapen, lief! (: Er was ook een baby-wallaby! (: De baby-geitjes zijn er binnenkort, veel geiten zijn nu drachtig. Je kon de jonkies al voelen in hun buik, heel bijzonder!

1932288_680070155367461_603588530_n    SAM_6558 SAM_6537    SAM_6531 SAM_6544    SAM_6543

Ik maakte weer een hoop mee en maakte veel leuke en mooie foto’s! Daar ben ik blij mee! (: Binnenkort ga ik weer een plog maken denk ik, maar dan over een ‘gewone, saaie’ dag uit mijn leven! Eerst komen er echter nog een paar dankbaarheidslijstjes online, schrijf ik dinsdag weer over een quote en woensdag over een Bijbeltekst, én kunnen jullie een heuse rondleiding door ons huisje verwachten! Hou mijn blog dus in de gaten! Wat zou jij nog graag willen zien op mijn blog? Ik wens je een fijne week!

2 gedachtes over “Kaas #3: een beetje februari en een beetje maart.

Geef een reactie

