Day Zero Project | ‘The Fault in our Stars’ & brieven schrijven.

Oké, het schrijven over het Day Zero Project gaat me prima af. Dat doel volbrengen gaat me dus wel lukken denk ik! Ik vind het project erg leuk en ben er iedere dag wel mee bezig, al is het alleen maar in gedachten. Gisteren bestelde ik voor doel 63 het boek The Fault in Our Stars. Ik wilde ‘m in het Engels en heb me daar aan gehouden, want de Nederlandse vertaling was ook nog eens €6,50 duurder dan de Engelse paperback, die maar €9,99 kostte! Vandaag krijg ik ‘m als het goed is binnen, ik ben heel benieuwd omdat ik er zoveel goede verhalen over heb gehoord. Doel 63 is namelijk ‘het boek The Fault in Our Stars kopen (of lenen) en lezen’. Ik ga het boek denk ik ook reviewen als ik ‘m gelezen heb, want een ander doel is namelijk om 50 boeken te lezen, en het reviewen van boeken vind ik gewoon erg leuk om te doen!

Doel 66 werd ik gisteren ook aan herinnerd en wel op een hele leuke manier! Dit doel is ‘Iemand zoeken en daarmee brieven schrijven.’ Op de blog van Team Confetti kwam ik gratis en zelfgemaakt briefpapier met bijpassende enveloppen tegen. Het ziet er echt heel leuk uit! Dat deed me eraan denken dat ik iemand wil zoeken om brieven mee te gaan schrijven. Ik deed het eerder best wel vaak en met verschillende mensen, maar later verwaterde dat altijd (meestal waren het vakantievriendinnetjes namelijk) en nu doe ik het eigenlijk nooit meer. Dat vind ik eigenlijk best jammer en dus wil ik het weer oppakken! Maar… Nu moet ik nog iemand vinden, haha. Gisteren deed ik al een oproep op Facebook, maar daar zijn nog geen reacties op gekomen en weet je? Daarom doe ik hier gewoon óók een oproep! Dus… Ben óf ken je iemand die graag brieven wil schrijven met mij over… van alles en nog wat en nog meer? Laat dan even een reactie achter en wie weet schrijven wij dan binnenkort wel brieven met elkaar! (: Ik ben niet zo’n creatief type dat hele mooie postpakketjes maakt met papieren cadeautjes en alles, maar thee meesturen kan natuurlijk altijd, haha! En stickers plakken ben ik ook nog wel toe bereid, hahaha. Voor mij gaat het echter om het brieven schrijven. Dus bij deze! Ik ben benieuwd…! (:

Voor nu was dit het weer. Ik heb inmiddels brood gehaald én geld opgenomen, waar straks een deel van in de spaarpot gaat voor het Day Zero Project! Nu ga ik zo naar de bushalte om naar Utrecht te gaan, waar ik heb afgesproken met een studievriendin om te gaan lunchen en even bij te kletsen. (meteen weer een stukje doel volbracht, namelijk om iedere maand met minstens één leuke persoon af te spreken, haha) Daarna heb ik nog een studiegerelateerde afspraak en dan mag ik weer naar huis en moet ik nog post sorteren. Druk dagje dus, maar ik heb er wel zin in! (:

6 gedachtes over “Day Zero Project | ‘The Fault in our Stars’ & brieven schrijven.

  1. @Selene: vervelende wordpress, ik kan niet meer reply’en op jou, dus dan maar zo :’)
    Ja leuk! En als je heel erg leuk bent – haha, dat klinkt onaardig, je snapt wat ik bedoel – kunnen we misschien over een tijdje zelfs afspreken, want ik studeer natuurlijk ook in Utrecht! Maar leuk! (: Je mag me mailen, email staat op de about-pagina geloof ik!

  2. Oh, brieven schrijven vind ik ook leuk 😀 Ik heb een grote doos vol postpapier, omdat ik vroeger ook superveel schreef met vakantievriendinnen. Nu alleen nog af en toe met vriendinnen in Japan (al zit bijna iedereen ook op Facebook ondertussen) en met een vriendin in Duitsland. Ik stuur ook vaak thee of andere kleine dingetjes mee 🙂 Naar Japan meestal alleen thee, maar naar Duitsland worden het vaak hele pakketjes, omdat we ook vaak spullen uitwisselen (ik heb bijvoorbeeld o.a. twee beschilderde kommen, een boekje met mooie spreuken in het Duits, en heel veel thee die kant op gestuurd, en zij heeft mij bijvoorbeeld ook al een paar Duitse boeken gestuurd, een klein notitieboekje voor aan je sleutelhanger [best wel handig!], en ze gaat me straks een hoop borduurdraad opsturen :D). Maar goed, we schrijven er dan ook wel superlange brieven bij, want als je toch een pakketje aan het vullen bent dan maakt het gewicht van de papieren niet meer zoveel uit.

    1. Wat ontzettend leuk! Ik had vroeger echt veel penvriendinnen haha, veel verschillende door de jaren heen ook.
      Nog zin om met een nieuw iemand te schrijven? *hint hint* 😀 Thee is altijd goed! En makkelijk mee te sturen natuurlijk!

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.