Wandeling | ‘De Staart’

Zo nu en dan maken Johan en ik ook doordeweeks wel eens een wandeling. Woensdag was het nog lekker weer ’s avonds en we wisten niet zo goed wat we wilden doen, dus besloten we te gaan wandelen. Gelukkig is er vlakbij, achter het industrieterrein van Oud-Beijerland, een klein natuurgebied waar je kunt wandelen: De Staart. Ik heb zo’n 20 foto’s gemaakt omdat er genoeg moois weer te zien was, en die foto’s ga ik nu aan je laten zien!

Het pad loopt langs het water en dat blijft toch altijd mooi om te zien vind ik.

Overal zag je pluizenbolletjes op de distels. Is dit hun manier om zaad te verspreiden? Ik denk het wel. Het zag er in ieder geval erg leuk uit. Oh, en ik droeg de jurk die ik kocht voor mijn broers bruiloft – verderop komt nog een foto waarop je ‘m beter kunt zien.

Ik maakte belachelijk veel foto’s van de zon die op het water scheen, want het was gewoon zo mooi.
Op de rechterfoto zou je eventueel heel ver weg een paar bruine vlekken kunnen zien, dat zijn Schotse hooglanders 😉

Johan vond een fazantenveer (we hebben er een flink aantal gezien, ze vlogen iedere keer vlak voor ons op en dan schrik je je rot omdat ze zoveel herrie maken en het onverwachts komt, haha) en die moest ik natuurlijk ook even fotograferen.

Johan was ook mee, ja. Had ik al gezegd dat de zon door de bomen mooi was?

We zagen ook een luchtballon. Dat blijft toch iets magisch. Ik wil ook een keer in een luchtballon (dat ik hoogtevrees heb en het dan waarschijnlijk héél eng ga vinden, dat vergeten we voor het gemak maar even).

We zagen allemaal kleine kevertjes op de distels. Vond ik mooi.

Ik besloot nog wat riet op de foto te zetten met de ondergaande zon. Mooi.

Hoi nieuwe favoriete jurk en fijn rugzakje! // We zagen toen we naar huis gingen ook nog een vrouwtjesfazant met twee jongen, zo schattig!

Het was weer een fijne wandeling!

 

 

 

Een gedachte over “Wandeling | ‘De Staart’

Geef een reactie

