Wandeling bij de Loonse en Drunense duinen.

Zondagmiddag = wandelmiddag. Zo ook op Moederdag. We hadden een wandelroute gevonden van ongeveer 4 kilometer bij de Loonse en Drunense duinen. Een deel van de wandeling gaat dwars over de zandverstuiving. We hadden verwacht dat het wat mooier weer zou zijn, halverwege kregen we echter een flinke regenbui op ons hoofd. Dat mag de pret echter niet drukken, ik heb wat mooie foto’s gemaakt die ik vandaag met jullie wil delen.

Op mijn camera zit niet eens een macrofunctie – superjammer, dat mis ik echt aan mijn oude camera, die kapot is – maar soms lukt het toch om mooie close-ups te maken. // De lucht was wel heel mooi, ook al was het dreigend (dit was voordat het ging regenen).

Natuurmonumenten vroeg onze hulp en ik ben natuurlijk de beroerdste niet 😉

Alles staat nu of supermooi in bloei, of het is net uitgebloeid, of de bloeiperiode komt eraan. Ik hou echt van die periode, dan kun je altijd zulke mooie foto’s maken.

Nog meer dreigende lucht // Er waren heel veel rode bosmieren (een deel van de route liep ook door het bos).

Johan was ook mee, en natuurlijk Oleg en zijn vriendjes Stella en Rody ook, en die wilden ook graag even poseren. Oleg’s avonturen kun je volgen via Instagram. Doen!

Tot slot fotografeerde ik nog deze dennenappels-to-be. Vond ik mooi.

2 gedachtes over “Wandeling bij de Loonse en Drunense duinen.

Geef een reactie

