Mijn Moederdagcadeautjes.

Het is alweer even geleden dat het Moederdag was, maar op Moederdag zelf kon ik helaas niet naar mijn eigen mama. Daarom duurde het even voordat dit artikel online kwam, want mijn moeder leest vaak ook mijn blog (hoi mam!) en het zou jammer zijn als ze haar cadeautjes al had gezien voordat ze deze gekregen had. Vandaag laat ik je zien wat ik heb gekocht voor de moeder die alles al heeft 😉

Ik wist niet zo goed wat ik wilde kopen, maar toen kwam ik bij Action een dienblaadje tegen waar je een foto in kan doen en toen dacht ik ‘daar kan ik wel allerlei kleine cadeautjes bij kopen en daar een Moederdag-verwenpakketje van maken. Ik ga je nu alle losse cadeautjes laten zien – behalve de thee, die had ik thuis al.

Bij Action vond ik dit leuke dienblad (wel even goed kijken als je deze ook wilt, want er waren er een aantal flink beschadigd aan de zijkanten, zonde!). Je kan er een foto indoen. Dat heb ik zelf niet gedaan, maar misschien vind mijn moeder dat zelf wel leuk om te doen. Bij Hema kocht ik twee kaartjes. Eén met de tekst Thank you, you are great! en de andere met een cadeautje erop en ‘for…’. Op de tweede heb ik zelf wat geschreven en die heb ik uiteindelijk aan het ingepakte cadeautje vastgemaakt. De andere heb ik leeg gelaten en middenin het pakje gedaan.

 

Dit pakketje bestaat natuurlijk uit allerlei dingen waar mijn moeder van houdt. Zoals Dove en blije sokken (deze wil ik zelf ook nog kopen haha, ze zijn van Hema en ik vind ze superleuk!).

  

Lekker eten hoort er natuurlijk ook bij!

En een vrolijk kaarsje. Deze is van Hema. Ik vond het patroontje heel leuk.

Tot slot nog een keer het hele pakketje. Ik heb er uiteindelijk folie omheen gedaan en het kaartje met ‘for you’ er aan vastgemaakt, zodat het een echt cadeautje werd.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! Wat hebben jullie voor Moederdag gekocht?

Geef een reactie

