Nieuw | Zomerkleding van Bonprix.

Een tijdje geleden kwam er weer eens een gids van Bonprix met de post. Ik vond er wat leuke zomerkleding in: een blouse, een bikini en een jurkje. Die heb ik besteld en vandaag ga ik ze aan je laten zien!

Het blouseje dat ik besteld heb is héél dun en een beetje doorschijnend. Echt een zomerblouse dus. Hij heeft ook geen mouwtjes. Het zit heel erg lekker! Ik wilde eigenlijk de witte met bloemen, maar heb per ongeluk de verkeerde besteld. Gelukkig vind ik deze ook heel mooi. Toen ik ‘m aangepast heb thuis had ik er een blauw hemdje onder en dat staat wel mooi, maar ik denk dat het zonder hemdje en met een donkere beha ook wel mooi zal staan. Deze blouse kost €10.

Ik vond, ongelooflijk maar waar, een bikini die ik mooi vind! Ik heb echt een hekel aan bikini’s kopen en heb dan ook al een flink aantal jaren dezelfde. Ik zwem niet zoveel dus slijt ‘ie ook niet zo snel en kan ik er lang mee doen (en ja, ik had maar één bikini). Nu zag ik deze en die vond ik wel heel leuk! Ik weet niet meer precies wat deze kostte trouwens, ik geloof iets van €15, helemaal niet duur in ieder geval. Ik vind het vooral fijn dat ‘ie geen touwtjes heeft die je vast moet knopen, want daar heb ik een hekel aan. Dit zit een beetje als een sportbeha, heel fijn en stevig dus.

Ik kocht ook deze jurk! 24 juni gaat mijn broer trouwen en daar zocht ik nog iets nieuws voor. Dat is deze jurk geworden. Die was rond de €30. Hij heeft driekwart mouwtjes en valt net boven de knie. Vanaf de taille loopt de jurk wat wijder uit naar beneden. Op de achterkant zit een lange rits, waardoor je ‘m makkelijk aan kunt trekken. Hij is niet heel dun dus ook wel geschikt voor wat minder warm weer.

De details vind ik ook erg mooi – het patroon en de nepritsen op de voorkant.

Voorlopig heb ik weer genoeg zomerkleding! Wat vinden jullie onmisbaar in de zomer?

2 gedachtes over “Nieuw | Zomerkleding van Bonprix.

Geef een reactie

