Dankbaarheidslijstje | Mei #1.

Of ik iedere week in mei een dankbaarheidslijstje ga plaatsen weet ik eigenlijk nog niet, maar om het gemakkelijk te maken heb ik het maar ‘mei #1’ genoemd. Vandaag vertel ik je waar ik afgelopen week blij van werd!

Lekker veel kleuren in mijn nieuwe kleurboek met uilen

Iedere dag met mijn blog bezig zijn

Johan heeft deze hele week vakantie, gezellig!

Een dagje lekker aanrommelen in huis en wat boodschappen doen.
Rondje lopen door de Ikea, rondje lopen door het tuincentrum… En lunchen bij Ikea!

Met mijn oma uit eten voor mijn verjaardag. We gingen naar Tennessee, een steakhouse in Harderwijk.
Het was erg lekker en gezellig!

De foto’s van de musical bekijken op Facebook. Superleuk!

Een nachtje bij mijn ouders slapen

Een dagje samen met Johan naar Walibi!
(Lees ook vooral die reactie van Walibi zelf op mijn bijschrift en foto)

Bij de Xpress in Walibi waren er drie kleine meisjes die het stukje lopen naar de achtbaan toe heel eng vonden – het is heel donker en smal, er hangen enge posters en op een gegeven moment steek je over bij een tramspoor en dan komt er je zogenaamd een tram tegemoet (dat vind ik zelf trouwens ook eng). Het verhaal is dat er een mysterieus ongeluk en een brand hebben plaatsgevonden en dat sindsdien dat platform (uiteraard nummer 13) is gesloten, maar dan verdwijnt er iemand die er onderzoek naar doet… En dan blijken er toch spooktreinen te rijden oeeeh. Zoiets. Die meisjes waren dus helemaal bang, dus wij liepen met ze mee en toen zei eentje ‘mag ik een hand?’ Ja hoor. Zo schattig, liepen we zo hand in hand naar de achtbaan toe. Te lief.

De hele week al lekker lunchen en avondeten
(Vis, broodje gezond, falafel…)

Nog een dagje lekker niksen thuis

Nieuwe kleding gekocht bij Bonprix – een bikini, een blouse en een jurk
De bikini en blouse waren er na 48 uur al, de jurk zou na 3 weken pas komen… maar die werd de dag erna al bezorgd, superleuke verrassing! Alles past en is mooi. Over een poosje op de blog!

Naar dodenherdenking in Oud-Beijerland. Bijzonder om eens mee te maken!

Naar Bevrijdingsfestival in Rotterdam en ’s avonds naar de musical Jesus Christ Superstar!
(Hier schrijf ik binnenkort nog wel een artikeltje over) Was allebei echt geweldig!

Nog meer blogideeën bedenken voor mijn uitdaging van mei – iedere dag bloggen

Nog een keer de musical opvoeren, nu in Rotterdam

’s Avonds gezellig naar vrienden in Oud-Beijerland

Het was een hele fijne vakantieweek samen 🙂

Een gedachte over “Dankbaarheidslijstje | Mei #1.

Geef een reactie

