12 van mijn favoriete Instagramfoto’s.

Sinds 7 augustus 2016 heb ik Instagram. Waar ik in het begin dacht dat ik hooguit een maand of twee foto’s zou plaatsen, ben ik nu nog steeds actief en plaats ik meerdere foto’s per week. Ik heb tot nu toe 282 berichten geplaatst (op 29 april, als ik dit artikel schrijf, dus misschien zijn er nu op 2 mei nog wat bijgekomen) en ik heb 133 volgers. Zelf volg ik momenteel 229 mensen/pagina’s. Vandaag wil ik je 12 van mijn favoriete Instagramfoto’s laten zien die ik zelf heb geplaatst en ik ga je vertellen waarom. Het is uiteraard een selectie, want als ik zo door mijn feed scrol zie ik heel veel toffe foto’s en mooie momenten (ik wilde oorspronkelijk 10 foto’s delen, maar ik kon echt niet kiezen). Ik vind Instagram fijn! Deze selectie staat trouwens in willekeurige volgorde qua hoe leuk ik ze vind – ze staan op volgorde van oudste naar nieuwste foto.

1. Op de Kriemelberg 

Good old de Ruif op de Kriemelberg. Fijn hier (en we gaan als een tierelier!) ❤

A post shared by Linda Bestebreur (@lindabestebreur) on

Als eerste deze foto die ik gemaakt heb op de camping waar ik al 7 jaar recreatie- en evangelisatiewerk doe in de zomer. Dit jaar wordt de 8e keer en iedere keer als ik op de camping kom voelt het weer als thuiskomen. Ik heb verschillende foto’s op Instagram van de camping en ik denk dat er dit jaar weer wat nieuwe bij komen, maar ik heb deze gekozen omdat de Ruif, het gebouwtje waar we slapen en van waaruit we activiteiten organiseren, het middelpunt is van ons werk op de camping. Je kan al mijn foto’s daar trouwens vinden met #wegaanalseentierelier (dat komt uit het liedje Hupsakee van Kinderen voor Kinderen, dat was de campingdans van afgelopen jaar).

2. Mijn Crosley-platenspeler

Natuurlijk kan een foto van mijn platenspeler niet ontbreken. Vorig jaar kreeg ik deze Crosley voor mijn verjaardag en ik ben er nog steeds ontzettend blij mee. Wat is het fijn om platen te draaien en wat is het een mooie platenspeler!

3. Kinderboekenweek 2016 

In oktober 2016 heb ik twee weken gewerkt als educatief medewerker bij de Kinderboekenweek. Je kan wat meer informatie over wat ik precies gedaan hebben in het bijschrift van de foto. Dit was zo ontzettend leuk! Daarom kan deze foto niet ontbreken in dit overzicht.

4. Koffie en taart 

Als je het nog niet wist kun je het wel zien als je door mijn Instagram scrolt: ik houd van koffie en taart! Dit is één van de vele koffie-en-taart-foto’s die je kunt vinden op mijn profiel. Bij Soffree in Oud-Beijerland kom ik graag, wat een fijn koffietentje! Je kan er ook lunchen en dineren dus dat wil ik zeker nog eens gaan doen.

5. Never not reading 

Ik houd van lezen. Ik zou niet zonder boeken willen en ik denk ook niet kunnen. Stoner is één van de beste boeken die ik ooit heb gelezen, dus toen ik net besloot om een foto van een boek in dit overzicht te plaatsen, moest het dit boek wel worden. Ik vind dat iedereen dit geweldige boek eens moet lezen.

6. Op het strand / wandelen 

Op het strand van Ouddorp! Met wind, golven, Duiters en @johanbestebreur 😊

A post shared by Linda Bestebreur (@lindabestebreur) on

Mijn Instagram (en mijn blog eigenlijk ook!) is vooral een afspiegeling van de dingen die ik leuk vind om te doen. Die vind ik dan meestal ook leuk om met jullie te delen. Wandelen en het strand horen daar dus ook bij – Johan en ik wandelen regelmatig en ik vind het daarnaast ook fijn om op het strand te zijn. Niet om te zonnen en te zwemmen, maar vooral om te wandelen. Dit is geen foto maar een filmpje, maar ik vond het wel een hele leuke en daarom heb ik voor deze gekozen.

7. Altijd aan het kleuren 

Een kleurplaat! Die zie je ook regelmatig verschijnen op mijn Instagram en op mijn blog. Ik houd van kleuren ❤

8. Mijn nichtje Ruth 

In november ben ik voor het eerst tante geworden en deze foto moet dus uiteraard in dit overzicht. Zo bijzonder!

9. Johan ❤

Ik wilde jullie deze leukerd niet onthouden @johanbestebreur ❤😊🌺

A post shared by Linda Bestebreur (@lindabestebreur) on

Dit behoeft toch geen uitleg?

10. Uilen 

Verse bloemen en plaatjes draaien. Favoriet! 🌷☉❤ #crosley #lp #owl #favorite #lente #spring #flowers #tulpen #narcissen

A post shared by Linda Bestebreur (@lindabestebreur) on

Er komen nog steeds uiltjes bij in mijn interieur. Ik hou van uilen.

11. Mijn ‘hipstermuur’

Als je zoekt op #hipstermuur kom je verschillende foto’s tegen van de muur naast onze eettafel. Hier komen nog steeds mooie kaartjes bij; inmiddels hangen er nog twee nieuwe naast. Ik hou heel erg van mooie kaarten en mooie quotes. Iedere dag kijk ik wel een paar keer naar deze muur en ik word er nog steeds heel blij van.

12. Dieren / natuur 

Ik kan niet zonder dieren en de natuur. Regelmatig gaan Johan en ik naar de kinderboerderij en naar dierentuinen en, zoals ik al eerder schreef, we gaan ook vaak wandelen in de natuur. Ik ben zo blij dat er zulke mooie dieren bestaan! Ik heb gekozen voor deze foto’s van capibara’s, want dat zijn één van mijn lievelingsdieren (ja, ik heb meerdere lievelingsdieren, kan gewoon). Maar ik ben eigenlijk blij met al mijn foto’s gemaakt in dierentuinen, in kinderboerderijen (waarom is het in vredesnaam KINDERboerderij?) en gewoon in de natuur.

Wat staat er op jouw favoriete Instagramfoto en waarom is dat je favoriete foto?
Welke van deze foto’s is jouw favoriet en waarom?

 

 

Geef een reactie

