Wat leuke dingen van de afgelopen en komende tijd.

Het leek me wel weer eens leuk om gewoon wat leuke dingen van de afgelopen weken met jullie te delen. Ik schrijf zo nu en dan wel over dingen die ik heb gedaan of heb gekocht, maar sommige kleine dingen schieten er dan bij in en dat wil ik dan ook wel eens delen op mijn blog. Vandaag dus een lijstje met van alles en nog wat! 🙂 Voornamelijk aangevuld met foto’s van Instagram, dus als je me daar volgt heb je wel al een aantal dingen voorbij zien komen!

Mijn ‘hipstermuur’ wordt steeds verder uitgebreid! Ik koop zo nu en dan wel eens mooie kaartjes omdat ik daar echt dol op ben en die komen dan (samen met wat posters) aan dezelfde muur te hangen. Een vrolijk geheel waar ik blij van word en waar ik regelmatig naar kijk!

Johan en ik zijn de afgelopen tijd weer lekker aan het wandelen en dat bevalt goed! Zo hebben we al aardig wat routes in de buurt – en wat verder weg – gelopen de afgelopen tijd, maar zijn we afgelopen zondag bijvoorbeeld ook weer eens naar de kinderboerderij geweest! Daar waren heel veel jonge dieren, zoals babykonijntjes (té schattig!), lammetjes, kleine geitjes, muisjes en biggetjes. Van één van de knuffelschapen maakte ik onderstaande foto.

Mijn nieuwe shirt en wandelschoenen bevallen goed! De wandelschoenen heb ik de afgelopen week al lekker in kunnen lopen met het bezorgen van de post en onze wandeling naar de kinderboerderij. Tot nu toe ben ik er heel tevreden over!

Afgelopen maandag ging ik lekker lunchen met mijn schoonzusje. Ze had ’s ochtends gewerkt dus haar dochtertje (mijn nichtje) was bij opa en oma (onze schoonouders dus), dus we konden lekker lunchen zonder dat we voor Ruth hoefden te zorgen. Daarna zijn we nog even bij mijn schoonouders geweest en uiteindelijk weer naar huis. Het was heel gezellig én de lunch was heel lekker – dat kun je wel zien op onderstaande foto denk ik!

Lekker lunchen met schoonzus ☺☺

A post shared by Linda Bestebreur (@lindabestebreur) on

Ik heb afgelopen week weer heel veel gesolliciteerd. Dat is eigenlijk natuurlijk helemaal niet leuk, want ik heb nog maar een weekje op mijn huidige werk en dat vind ik superjammer, maar ik vind het wél fijn dat ik zoveel sollicitaties heb kunnen doen en dat er momenteel lekker veel binnenkomt. Hopelijk komt er snel weer iets leuks op mijn pad!

Johan en ik zijn ook lekker aan het brainstormen over onze zomervakantie! We hebben nog niets geboekt, dus dat gaan we zeer binnenkort snel doen, maar we gaan in ieder geval naar Polen! De bedoeling is dat we naar Gdansk, Warschau en Krakau gaan, drie stedentrips dus. Als iemand nog tips heeft dan zijn die natuurlijk altijd welkom!

De komende tijd staan er zóveel leuke dingen op het programma! We zijn dit weekend bij mijn ouders. Dan moet ik nog een weekje werken – vrijdag heb ik een afsluitende borrel op mijn werk en dan is het klaar – en vrijdagavond weer oefenen voor de musical. Zaterdagavond gaan we naar het concert van Frank Boeijen waarvoor ik kaartjes heb gekregen voor mijn verjaardag. Het weekend erna is de musical en dan is Johan ook jarig. En oh ja, 27 april is het Koningsdag dus dan gaan we waarschijnlijk een dagje weg. We hebben er allebei niet zoveel mee (maar ik ben ook niet per se tegen het koningshuis ofzo hoor, ik heb gewoon niet zoveel met die standaard-feestjes en dingen) dus waarschijnlijk gaan we een dagje naar een dierentuin in België.

De eerste week van mei, die daarop volgt, heeft Johan vakantie. Dan gaan we waarschijnlijk ook nog wel een dagje weg en ik denk ook uit eten met mijn oma – dat heb ik van haar gekregen als verjaardagscadeautje. 5 mei gaan we denk ik even in Rotterdam kijken op het Bevrijdingsfestival en ’s avonds gaan we naar Jesus Christ Superstar in Ahoy! We vonden het eigenlijk veel te duur, maar toen zag Johan het ineens op Vakantieveilingen staan en konden we voor slechts een paar tientjes alsnog kaartjes kopen. Superleuk! Hier heb ik heel veel zin in. 6 mei is nog een keer musicaluitvoering, maar dan in Rotterdam. Het tweede weekend van mei gaan we uit eten bij Niven in Rijswijk. Dat hebben we een poosje terug geboekt via Vakantieveilingen. Een 10-gangenmenu! Niven is een restaurant met één Michelinster. Volgens mij hebben we nog nooit zo luxe gegeten dus ik ben erg benieuwd en heb er veel zin in. Er is zelfs een dresscode – casual chique. Natuurlijk ga ik jullie na afloop van alles erover vertellen op mijn blog! Genoeg leuks op de planning dus voor de komende periode!

Van de week kreeg ik ook een brief van Dabar! Ik ga dit jaar voor het laatst (want ik ben dan te oud, mimimi) campingwerk doen in Ermelo en nu heb ik de definitieve indeling binnen. Altijd fijn en ik heb er dan ook gelijk weer zin in! Helaas kan ik dit jaar niet naar het ontmoetingsweekend, want dat is van 28-30 april en dan heb ik het zoals ik net al vertelde superdruk. Gelukkig zie ik mijn team daarna vast nog wel een keer of wat dus dat komt helemaal goed. Een aantal meiden ken ik al van vorig jaar, dus dat wordt sowieso weer superleuk.

En dan wil ik tot slot nog een liedje met jullie delen dat ik de afgelopen tijd superveel heb geluisterd – hij staat elke dag wel een paar keer op repeat en dat zegt wat:

Het liedje is al een jaar oud zag ik pas, maar ik hoorde het pasgeleden weer eens en ik vond het zó tof dat het nu dus regelmatig op repeat staat. Ik vind de videoclip ook erg tof. Clean Bandit vind ik sowieso een gave artiest, Rather Be staat ook nog steeds regelmatig aan!

Zo, er zijn momenteel een heleboel leuke dingen aan de gang in mijn leven! Hoe gaat het met jullie?

 

Geef een reactie

