Plannen voor april.

Aan het begin van een nieuwe maand zet ik vaak wat plannen voor mezelf op een rijtje: wat ga ik deze maand doen en waar kan ik alvast naar uitkijken? In de maand april is het voor mij altijd feest zodra de maand begint, maar dat gaat eigenlijk de hele maand door. Er zijn weer genoeg leuke dingen om naar uit te kijken!

  • Ik ga proberen om weer lekker veel artikelen te gaan schrijven. In maart was het wat stiller op mijn blog, maar hopelijk heb ik in april weer wat meer tijd, zin en inspiratie!
  • Er zijn deze maand verschillende verjaardagen. Op 8 april is mijn zwager jarig en 29 april is Johan jarig. Er gaat dus vast genoeg taart gegeten worden in april!
  • Johan en ik hebben de smaak in het wandelen weer aardig te pakken, dus ik hoop deze maand ook weer lekker veel te gaan wandelen en te fotograferen.
  • Van Johan heb ik voor mijn verjaardag twee concertkaartjes voor Frank Boeijen gekregen. Dit is al een aantal jaren op rij zijn cadeautje en ik vind het altijd superfijn om naar zo’n concert in een theater te gaan. Dit jaar is het concert op 22 april in de schouwburg van Dordrecht. ZOVEEL ZIN IN!
  • Ik ga met een vriendin van de lerarenopleiding een keertje lunchen. We zouden afgelopen donderdag gaan, maar doordat ik een begrafenis had kon dit helaas niet doorgaan.
  • Op 21 april begint de meivakantie. Hier ga ik lekker van genieten!
  • Helaas eindigt op 21 april ook mijn contract van mijn werk, dus ik ga deze maand – helaas – ook weer veel solliciteren. Tips zijn natuurlijk welkom!
  • 29 april is niet alleen Johans verjaardag, maar ook de uitvoering van de musical Esther van onze kerk, waar ik in meespeel. We hebben ’s middags om 15 uur een uitvoering en ’s avonds om 20 uur (en dan nog de week erna in Rotterdam een voorstelling, 6 mei om 15 uur). De musical is vrij toegankelijk, dus als je in de buurt bent mag je natuurlijk komen kijken! Het zal plaatsvinden in de Gedachteniskerk, Admiraal de Ruyterstraat 1 in Oud-Beijerland.
  • Het is ook Pasen halverwege de maand. Ik weet nog niet precies hoe we de Paasdagen gaan doorbrengen, maar er komen vast eieren bij kijken en ik ga altijd naar de kerk om de echte reden van Pasen – de opstanding van Jezus – te vieren. Pasen vind ik altijd een fijne feestdag.

Wat zijn jouw plannen voor de komende maand?

Geef een reactie

