Uitdaging nummer 3 + terugblik nummer 2.

Er is alweer bijna een week voorbij in maart, maar ik had nog niet mijn maandelijkse artikel geschreven over de uitdaging van komende – of in dit geval: deze – maand en de terugblik op de afgelopen maand. In februari had ik mezelf als uitdaging gesteld om minimaal 4 kaartjes te sturen en om wat sociale afspraken in te plannen. Volgens mij is het goed gelukt met deze uitdaging! We zijn een dagje naar Blijdorp geweest met mijn schoonfamilie en ik ging koffie drinken met een vriendin en een paar keer met een vriend. Oh en ik ging afgelopen dinsdag pizza eten met een hele goede vriendin van mij – toen was het 28 februari dus dat telt ook nog mee voor deze uitdaging! Het sturen van de kaartjes is ook gelukt!

image-2017-01-04-8 image-2017-01-04-6 image-2017-01-04-5

Een tijdje geleden alweer bestelde ik een pakketje waar deze kaartjes in zaten (van de eerste soort zaten er trouwens drie in en er was nog een extra soort kaarten). Ik heb inmiddels van deze drie soorten allemaal een kaart verstuurd – of gegeven bij een cadeautje. De eerste (linksboven) was voor vrienden van ons die we hebben helpen verhuizen en waar we, als dank daarvoor, begin februari gingen eten (en natuurlijk in hun nieuwe huis kijken!). We hadden een cadeautje gekocht voor het nieuwe huis en daar moest natuurlijk een mooi kaartje bij!

Eén van de kaartjes rechtsboven heb ik naar Lisanne gestuurd, van Lisanne Leeft. Zij kan niet vaak naar buiten en ligt veel op bed, daarom wilde ik haar al een tijdje een kaartje sturen. Dat heb ik afgelopen maand dus eindelijk gedaan! Het kaartje dat je onderaan ziet heb ik naar mijn neef en nicht gestuurd, die afgelopen maand iets naars hebben meegemaakt.

Er ontbreekt op de foto’s nog één kaartje, met twee beertjes erop. Ik kan de foto niet meer terugvinden, sorry, dus even zonder foto. Die kaart heb ik naar mijn oom en tante gestuurd, die afgelopen maand 50 jaar getrouwd waren. We waren uitgenodigd voor hun feestje, maar we konden niet komen. Daarom hebben we een kaartje gestuurd en daarbij een cadeautje.

Zelf ontving ik ook nog een kaartje, van Saskia, met twee maskertjes erbij. Superleuk!

De uitdaging van maart 
Voor deze maand was ik van plan om de hele maand geen koffie te drinken. Dat is echter mislukt, want op de eerste dagen van maart heb ik al aardig wat kopjes koffie gedronken. Ik schuif dit dus denk ik door naar volgende maand en hopelijk denk ik er dan wél gelijk aan. Voor maart heb ik dus een andere uitdaging bedacht: geen alcohol drinken.
Dat klinkt misschien alsof ik veel alcohol drink. Volgens mij valt dat best mee, want ik ga eigenlijk nooit uit en dus is het vooral thuis of als ik bij vrienden ben. Ik vind een biertje of wijntje wel lekker altijd en ook een likeurtje (zoals Liquor 43, Piña Colada of Boswandeling) gaat er ook wel in. Deze maand ga ik dus proberen om eens een hele maand geen alcohol te drinken. Ik ben benieuwd of het gaat lukken!

Stel jij jezelf wel eens een uitdaging voor een bepaalde tijd?

2 gedachtes over “Uitdaging nummer 3 + terugblik nummer 2.

    1. 🙂

      Als je (op WordPress dus) naar ‘media invoegen’ gaat in het artikel dat je aan het maken bent, dan kun je links kiezen voor ‘invoegen via url’, daar kun je ook een Instagram-link toevoegen 🙂 Dus gewoon kopiëren vanaf je Instagram waar je de foto hebt geplaatst, en van de link haal je dan het laatste stukje – waar je naam staat – weg. En dan klikken op ‘toevoegen’ of ‘ok’ (of iets dergelijks, weet niet precies maar dat wijst vanzelf) en dan staat ie in je blogpost!

Geef een reactie

