Nieuw | Uiltjes, magneetjes, vosje.

Het was een drukke, hectische week waarin ik vooral veel met werk bezig ben geweest. Woensdag en donderdag was er gelukkig ook wat tijd voor leuke dingen. Woensdag waren Johan en ik 2,5 jaar getrouwd en dus zijn we ’s middags even gaan winkelen in Rotterdam en ’s avonds zijn we heerlijk samen uit eten geweest bij KEES, een heel goed restaurant in Poortugaal. Donderdag moest ik de hele dag werken – en vooral ook heel veel nakijken (toetsen en boekverslagen, want vrijdag was de laatste dag van het blok en dus moest ik toen alle cijfers hebben ingevoerd) – maar toen ik om 16.05 uur klaar was, zijn Johan en ik samen naar Zuidplein geweest om te eten (er zit een nieuw Turks restaurantje waar je heel lekker kunt eten, we hebben allebei de grote kapsalon gehad en die is echt supergoed!) en daarna zijn we naar het Boekenfestijn geweest in Ahoy. ’s Avonds hadden we nog de verjaardag van mijn schoonzusje.

Woensdag hebben we wat kleine dingetjes gekocht die ik aan jullie wil laten zien. Donderdag was voor mij nogal een rotdag (heel veel nakijkwerk, te laat op school aankomen omdat de bus eerst niet kwam opdagen, er daarna file stond op de snelweg én de metro ook nog vertraging had, wifi die steeds uitviel op school en ga zo maar door), maar toen ik Johan op Zuidplein zag had hij een nieuw fotolijstje gekocht wat we nog nodig hadden en toen mocht hij bij Xenos uit een bak met restspulletjes gratis iets meenemen. Toen heeft hij een klein stoffen vosje voor me meegenomen, lief! Die ga ik vandaag ook aan je laten zien. De boeken die we hebben gekocht op het Boekenfestijn komen in het volgende artikel!

image-2017-01-27-3

Bij Xenos kocht ik woensdag deze twee schattige uiltjes. Ik had deze al vaker gezien, maar had ze tot nu toe nog niet gekocht. Het filiaal van Xenos waar we waren in Rotterdam gaat echter na aanstaande zondag dicht, dus was alles met 50% korting. Toen vond ik het wel leuk om deze twee uiltjes – er waren nog twee kleuren, maar deze vond ik het leukst – mee te nemen. Ze waren nu samen voor €2,50. Ik ga ze ergens in de huiskamer ophangen denk ik en rond kerst is het misschien wel leuk om ze in de kerstboom of guirlande te hangen!

image-2017-01-27-1 image-2017-01-27

image-2017-01-27-2

Johan wilde graag naar Pipoos, een hobbywinkel. Hij is namelijk sinds een tijdje bezig met houtbranden, maar hij heeft nu nog een hele oude houtbrander die nog van zijn opa is geweest. Hij wilde bij Pipoos graag een nieuwe brander kopen, maar die hadden ze helaas niet meer. De brander is nu besteld en we hebben samen al wel vast wat houten figuurtjes en dingen uitgezocht, zodat Johan alvast kan bedenken wat hij erop wil gaan branden en wat ontwerpjes kan maken. Wat hij heeft gekocht en tot nu toe heeft gebrand kun je lezen in dit artikel op zijn blog!

Ik ging zelf natuurlijk ook even rondkijken in de winkel, want ze hebben spulletjes voor heel uiteenlopende hobby’s. Zo zijn er ook veel verschillende dingen verkrijgbaar voor kleuren. Ik zag dit setje met magneetjes die je zelf kan kleuren en die vond ik wel heel erg leuk! Voor €5,99 nam ik dit setje mee naar huis. Ik ga er binnenkort mee aan de slag en het resultaat zie je dan wel een keer in een blog met kleurplaten denk ik. Het lijkt me ook leuk om zulke magneetjes bijvoorbeeld cadeau te doen bij een kaartje, het kan zo bij een envelop in. Ik hoop dat ik er iets leuks van kan gaan maken!

image-2017-01-27-4

Donderdag nam Johan dus dit vosje voor me mee. Ik vind ‘m schattig!
Ik ga nog even kijken waar ik deze op ga hangen, want er zit een lusje aan waarmee je ‘m gemakkelijk op kunt hangen.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien wat ik heb gekocht en gekregen!
Wat heb jij de laatste tijd voor leuks gekocht of gekregen?

Geef een reactie

