Gekke zoektermen.

Tijdens het bedenken waar ik een artikel over zou kunnen schrijven, stuitte ik op een gekke zoekterm waarmee iemand op mijn blog was gekomen. Ik sta er altijd versteld van waar mensen op zoeken én waarom ze dan op mijn blog terecht gekomen zijn. Het leek me wel leuk om weer eens wat gekke zoektermen – en mijn reacties daarop – met jullie te delen!

steekwoorden voor gezonf 
Bedoel je ‘gezond’? En dan steekwoorden daarvoor? Ik snap het niet.

sharon den adel geblogd over jezelf 
Sharon den Adel is een vet goeie zangeres, maar wat een gekke zoekterm is dit..!

dierenpark emmen bono 
Ik heb wel eens geblogd over dierenpark Emmen ja, maar wat heeft dat met Bono te maken?

ik vind autorijden niet leuk 
Ik wel.

kinderliedje lichtpuntje 
Ken ik niet. Laat je me weten welk liedje dat is?

oude vrouw met kaarsen 
Da’s volgens mij een schilderij.

hoe gaat het mer mijn studie 
Weet ik niet, ik hoop alleen dat je geen Nederlands studeert.

lurn to dance in the rain betekenis 
Sorry, ik ken het woord ‘lurn’ niet.

zo zag mijn school eruit 
Ben je het vergeten dat je daar naar moet zoeken op internet?

rosara lietjes 
Wat?

ik laat het misschien niet altijd merken maar ben ontzettend blij met jou 
Dankjewel. Mooie afsluiter dit.

Heb jij ook een blog? Komen daar ook wel eens mensen met hele rare zoektermen terecht?

3 gedachtes over “Gekke zoektermen.

Geef een reactie

