De laatste week van 2016 in mijn Q&A a day-boekje!

Het leek me wel weer eens leuk om een aantal vragen en natuurlijk mijn antwoorden te laten zien uit mijn Question & Answer a Day-boekje! Ik ben er inmiddels 2 jaar iedere dag mee bezig en 3 jaar überhaupt mee bezig. Het eerste jaar vulde ik lang niet altijd het boekje trouw in, daarom zitten er hier en daar wat gaten – soms van een aantal dagen, maar soms ook van een maand. Best jammer, maar nu kan ik daar niet zoveel meer aan doen. Daarom heb ik besloten om gewoon door te gaan en 6 jaar lang mijn boekje in te vullen. Dan zijn in ieder geval alle lijntjes – je doet er normaal 5 jaar over – gevuld, op die van 29 februari na natuurlijk. Om daar nou het boekje zo lang voor te bewaren… 😉 Vandaag deel ik met jullie weer wat uit mijn boekje en wel de vragen en antwoorden van de laatste week van 2016! Ik begin met de vraag van Eerste Kerstdag en eindig stiekem niet met 31 december, maar met 1 januari – want die vraag is wel zo leuk om dit nieuwe jaar mee te beginnen en dit artikel dus mee af te sluiten! (Zoals altijd als ik over dit boekje schrijf, heb ik de vragen weer even vertaald naar het Nederlands.)

25 december – Schrijf vijf woorden op die vandaag beschrijven.
Kerk, Kerst, Jezus, kaasfondue, schoonfamilie

26 december – Op een schaal van 1 tot 10, hoe spontaan was je vandaag? 
Ik geef mezelf een 8 vandaag. We gingen namelijk spontaan winkelen en uiteindelijk een spel – Regenwormen – kopen in plaats van een televisie, wat het oorspronkelijke plan was.

27 december – Wanneer was de laatste keer dat je je ‘vredig’ voelde (‘in peace’)?
Deze week, want het is momenteel kerstvakantie en dus hoef ik niet zoveel te doen.

28 december – Snuggle down or go out and play? (Sorry, deze is té stom in het Nederlands)
Het was vandaag ‘go out and play’, want we gingen ontbijten bij Ikea en daarna naar de film Fantastic Beasts and where to find them.

29 december – Wat zijn je top 3 wensen? 
1. Mogen blijven op mijn werk
2. Genieten zonder zorgen
3. In 2017 weer en mooie reis maken samen met Johan

30 december – Maak een lijstje met wat je gegeten hebt deze week. 
Verse pasta en zalm, broccoli met aardappels en vlees, nog een keer pasta, couscous met groente en gehakt, kip en rijst, patat.

31 december – Wat is je meest gekoesterde herinnering van dit jaar? 
Dat ik een baan heb gevonden! En daarnaast ging afstuderen en dat we naar Keulen en Praag zijn geweest (en natuurlijk nog 1000 andere dingen).

1 januari – Wat is je missie/doel voor dit jaar? 
Aardig zijn voor iedereen en positief zijn. In 2015 antwoordde ik hier trouwens ‘meer genieten en tevreden zijn’ en in 2016 ‘hard werken, veel liefhebben en genieten :)’. Met die antwoorden ben ik het ook nog steeds hartstikke eens!

Ik wil proberen om in 2017 iedere maand één keer wat vragen en antwoorden uit mijn boekje te delen. Ik hoop dat jullie dat net zo leuk vinden als ik! 

Wat zijn jouw top 3 wensen voor dit jaar?

2 gedachtes over “De laatste week van 2016 in mijn Q&A a day-boekje!

Geef een reactie

