Mijn adventskalender-cadeautjes (1/3).

Sinds een aantal jaar maken Johan en ik ieder jaar een adventskalender voor elkaar. Dit jaar hebben we het simpel gehouden door alleen cadeautjes te kopen, die in te pakken en in een tas bij elkaar te doen, maar het ziet er alsnog wel gezellig uit.

image-2016-12-06

Zoals ieder jaar laat ik je de cadeautjes zien die ik heb gekregen dit jaar. Op Johans blog kun je rond kerst bekijken wat hij allemaal van mij heeft gekregen. De cadeautjes die ik van Johan heb gekregen zitten in de tas met de rendieren. Ik vind het weer eens teveel om het in één artikel te laten zien, dus daarom is het vandaag tijd voor artikel één van drie. Dat betekent dat vandaag (9 december), zaterdag 17 december en zondag 25 december er een artikel op mijn blog zal staan waarin ik steeds 8 cadeautjes laat zien.

image-2016-12-06-1 image-2016-12-06-2

Op 1 december zat er een december-kalender in de tas! Superleuk, want nu mag ik naast het openmaken van een cadeautje iedere dag ook een vakje open krassen op het lot! Je kan met deze kalender uiteindelijk minimaal één gratis kraslot en maximaal €100.000 winnen. Ik ben benieuwd! In het laatste artikel over de adventskalender zal ik jullie laten of ik wat gewonnen heb.

image-2016-12-06-3 image-2016-12-06-4

Het cadeautje van twee december bestond uit 8 mini-cadeautjes: chocolaatjes! Altijd goed.
Natuurlijk gingen die dezelfde dag nog op, haha!

image-2016-12-06-5 image-2016-12-06-6

3 december: een zilverkleurige pen van Hema! Ik had er eentje voor mijn album waarin ik concertkaartjes en entreekaartjes van de bioscoop en van dierentuinen en dergelijke bewaar, maar die is al een tijdje kwijt.
Johan had dat onthouden, vet knap, en dus kreeg ik een nieuwe!

image-2016-12-06-7 image-2016-12-06-8

Op 4 december zaten er weer chocolaatjes in de kalender. ‘De andere helft van het zakje’, aldus Johan.
Hier heb ik heel braaf 2 dagen mee gedaan, hahaha.

image-2016-12-06-9 image-2016-12-06-10

Dag 5: tijd voor een Sinterklaascadeautje!
Wie goed heeft opgelet, heeft gezien dat ik voor Sinterklaas (’s avonds) dezelfde chocoladeletter heb gekregen.
Nu heb ik er dus twee, ha! Ik had er trouwens pas ook al eentje van Sandd gekregen, maar die is inmiddels op.

image-2016-12-06-11 image-2016-12-06-12

Op 6 december, de dag dat we onze kerstspulletjes weer tevoorschijn hebben gehaald (doei Sinterklaas, hoi kerst!), zaten er heel toepasselijk twee kersthangers in mijn pakje. Het zijn sterretjes met een strikje erop en een knoopje. Ik vind ze heel erg leuk! Tip voor als je nog eens kerstversiering zoekt: kijk bij winkels als Big Bazar, Xenos, Action en Blokker. Die hebben, vooral in de wat grotere filialen, meestal heel veel keuze!

image-2016-12-07 image-2016-12-07-1

Dag 7: een kindersurprise-ei! Altijd goed. Hieronder laat ik je zien wat erin zat…

 image-2016-12-08

Natuurlijk chocolade – deze vind ik altijd erg lekker! – en een gekke koe die je weg kunt schieten. Dit doe je door op zijn kop te drukken en dan kan ‘ie best wel ver weg vliegen, haha.

image-2016-12-08-1 image-2016-12-08-2

Dit was het cadeautje van 8 december: nog twee kersthangers! Die gaan gelijk in de kerstguirlande die inmiddels weer hangt (bij ons is 6 december: doei Sint, hoi kerst!). De andere twee hangers heb ik er al in gehangen. Ik vind deze rendieren ook erg leuk!

Tot zover de eerste 8 cadeautjes van mijn adventskalender! Op zaterdag 17 december kun je de volgende 8 cadeautjes op mijn blog bekijken! 🙂

3 gedachtes over “Mijn adventskalender-cadeautjes (1/3).

Geef een reactie

