Mijn Sinterklaascadeautjes van 2016!

Daar ben ik weer! Het was eventjes stil op de blog, omdat er de laatste dagen veel gebeurd is. Daar vertel ik je graag meer over in een artikel dat heel binnenkort online komt (spoiler: het is goed nieuws)! Vandaag iets anders op de blog! Maandagavond hebben we Sinterklaas gevierd met mijn schoonfamilie. We kopen allemaal cadeautjes en maken die open onder het genot van heel veel chocolade en kruid- en pepernoten (en dit jaar ook gevuld speculaas, gemaakt door Johan). Altijd fijn en heel gezellig. Ik laat je graag de cadeautjes zien die ik heb gekregen!

image-2016-12-06-13 image-2016-12-06-14

Als eerste deze opbergmand (van Ikea). Links zie je ‘m nog in de verpakking, rechts zoals ‘ie eruit ziet als je ‘m uitgepakt en uitgevouwen hebt. Deze doos is bedoeld voor onze platen. Die zaten tot nu toe nog steeds in de doos van de platenspeler – ze liggen niet los omdat onze konijnen er dan mogelijk aan gaan knagen en dat willen we natuurlijk niet – en dat zag er natuurlijk niet uit. Een echt ouderwetse platenkoffer die ik eigenlijk graag wil, vind ik veel te duur, dus was dit een goede oplossing. Je kan het altijd nog ergens anders voor gebruiken én er zit een deksel op zodat de konijnen er niet bij kunnen. Oh, en hij is mooi en dat is ook niet onbelangrijk!

image-2016-12-06-15 image-2016-12-06-16

Bij het Mauritshuis zagen we pasgeleden deze puzzel van één van onze favoriete schilderijen. Deze besloot ik dus voor Sinterklaas te vragen. // Ieder jaar krijgen we een chocoladeletter met Sinterklaas, altijd goed!

image-2016-12-06-17 image-2016-12-06-20

Ik kreeg ook het boek van Meester Bart. Ik vind hem heel tof dus ik ben erg blij met dit boek! Als ik ‘m uit heb schrijf ik er misschien wel een review over. // Van mijn nichtje (nou ja, van mijn zwager en schoonzusje dus) kregen we deze sleutelhangers. Schattig (:

image-2016-12-06-18 image-2016-12-06-19

Ik had ook deze lp’s gevraagd, van Frank Boeijen. Het is een heruitgave van 3 cd’s die in 1997 zijn verschenen. Bijna 20 jaar erna zijn al deze liedjes uitgegeven op vinyl. Het zijn dus 3 lp’s met alle hits van Frank erop. Hier ben ik ontzettend blij mee, want ik ben een grote fan van Frank Boeijen. ❤

image-2016-12-06-21 image-2016-12-06-24

Deze cadeautjes heeft Johan gekregen, maar eigenlijk zijn ze voor ons samen: een scheurkalender – voor 2017 hebben we, net als in 2015, gekozen voor de kalender van National Geographic met iedere dag een mooie foto. // We vonden in Rotterdam in een winkel deze prachtige puzzel met allerlei posters uit de Eerste Wereldoorlog. Voorlopig hebben we dus genoeg te puzzelen!

image-2016-12-06-22 image-2016-12-06-23

Johan kreeg ook, zoals vrijwel ieder jaar, een notitiekalender voor in de keuken.
Dit jaar hebben we gekozen voor een kalender met foto’s van de Veluwe.

Dat waren de cadeautjes die ik dit jaar heb gekregen voor Sinterklaas!
Op Johans blog kun je (binnenkort) ook de cadeautjes zien die hij heeft gekregen!
Ik ben erg blij met al mijn cadeautjes! 

Heb jij ook Sinterklaas gevierd en wat heb je gekregen?

3 gedachtes over “Mijn Sinterklaascadeautjes van 2016!

Geef een reactie

