Herfstlijstje | #Boektober, puzzel & herfstfoto.

Een artikel in de categorie ‘herfstlijstje’ komt de laatste tijd lekker veel voorbij. Gelukkig betekent deze categorie niet dat ieder artikel hetzelfde is, omdat de doelen die op mijn lijstje staan natuurlijk allemaal anders zijn. De herfst duurt officieel nog tot 21 december, maar ik heb van de 12 doelen op mijn lijstje al 9 (!) doelen afgestreept. Dat gaat lekker, haha! Vandaag deel ik even een aantal dingen die ik heb gedaan, want deze doelen zijn eigenlijk te klein om aparte artikelen over te schrijven.

‘Een herfstige foto maken waarbij ik bladeren in de lucht gooi’

image-2016-10-31-34 image-2016-10-31-35 image-2016-10-31-36

Je kon het pas al voorbij zien komen, maar ik wilde weer graag zo’n foto, want: leuk!
Dit doel werd zondag 30 oktober doorgestreept.

‘Minimaal één puzzel afmaken’

image-2016-10-31-2 image-2016-10-31-3

Johan en ik puzzelen voornamelijk veel in het najaar. Deze leuke puzzel van Parijs kregen we een poosje terug zomaar van mijn schoonouders. Inmiddels is ‘ie alweer een tijdje af. Ik ben van plan om nog meer te gaan puzzelen, maar het doel was natuurlijk ‘minimaal één puzzel’ en dat is gelukt!

‘Meedoen aan #Boektober’ 

image-2016-09-30 image-2016-09-30-2

De bedoeling was om 4 boeken te lezen in oktober. Dat doel had ik mezelf gesteld voor #Boektober.
Uiteindelijk las ik twee boeken uit – Stoner en Mysteries uit het christendom (allebei heel goed, vooral Stoner vond ik één van de mooiste boeken die ik ooit gelezen heb) – en liggen de andere twee nog op me te wachten. Ik ben momenteel bezig in Het heelal van Stephan Hawking, maar tegelijkertijd ook in De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween, want ik heb pas de film gezien en die was zó grappig dat ik gelijk het boek ook heb geleend. Daarna liggen er nog wat andere boeken op me te wachten, dus ik kan nog even vooruit. Ik heb mijn zelfbedachte doel voor #Boektober dus niet behaald, maar ik heb wel meegedaan en daarom kan het doel toch van het herfstlijstje af!

Tot zover de update van mijn herfstlijstje! Andere doelen die ik pasgeleden volbracht waren ‘meedoen aan de Instaswap’ en het maken van een cheesecake. Hier kun je in vorige artikelen meer over lezen, als je het gemist hebt!

5 gedachtes over “Herfstlijstje | #Boektober, puzzel & herfstfoto.

  1. Erg leuke foto’s met die herfstblaadjes! Echt het ultieme herfstgevoel! En ik heb afgelopen voorjaar ook de film gezien samen met mijn moeder en het boek heb ik samen gelezen met mijn man. Al vond ik het boek wel pittig, maar jij bent goed in geschiedenis dus voor jou zal het vast een stuk makkelijker lezen. Ik miste wat achtergrond informatie waardoor ik de context en het verhaal soms niet goed begreep, maar gelukkig heeft mijn man veel uitleg gegeven tijdens het lezen van het boek 😉 .

Geef een reactie

