Herfstlijstje | Instaswap-pakketje dat ik heb ontvangen!

Op mijn herfstlijstje (waar het heel goed mee gaat, ik heb nog wat doelen af kunnen strepen – binnenkort komt daar een artikel over online!) stond meedoen aan de Instaswap. Je kon pasgeleden al zien wat ik in mijn pakketje heb gestopt, maar van de week kwam mijn pakketje ook binnen. Je raadt het al: vandaag ga ik jullie laten zien wat ik allemaal heb gekregen! Daar wil ik Lian Wijnholds voor bedanken – wat een ontzettend leuk pakketje heb je samengesteld en naar me opgestuurd! Ik ben er heel blij mee 🙂 Ik wilde trouwens mijn pakketje unboxen in een video, maar toen ik thuiskwam en mijn pakketje op mij lag te wachten had ik geen zin meer om te filmen of om te wachten tot ik wel wilde filmen, dus toen heb ik foto’s gemaakt.

image-2016-11-03-11 image-2016-11-03-12

Zo zag het pakketje eruit: met een vrolijk ruitpatroontje erop! Het papiertje is natuurlijk om mijn adres even af te plakken. Rechts zie je alle, nog ingepakte, cadeautjes die in het pakje zaten. Nu al superleuk! Ik moest wel lachen om het kaartje, want dat is precies het kaartje dat ik voor mijn Instaswap gekocht had! Lian had er een hele lieve boodschap opgezet, hier werd ik gelijk heel blij van 🙂 Snel de cadeautjes openmaken!

image-2016-11-03-13 image-2016-11-03-16

Ik vond deze cadeautjes mooi bij elkaar passen: waxinelichtjes en een mooie quote met kraaltjes eraan.
Deze quote hangt nu naast mijn en dat is ok-poster aan de muur. Heel mooi. Je ziet gelijk dat er veel werk in dit pakketje zit en dat er aandacht aan is besteed. Dat vind ik heel tof.

image-2016-11-03-14 image-2016-11-03-15

De cadeautjes waren allemaal zó leuk ingepakt! Heel eenvoudig, maar heel tof. De foto links is niet helemaal scherp, sorry. Er zaten sticky notes in, altijd fijn, en een heel mooi schriftje. Daar moest ik ook even om lachen, want ik had voor Laura ook precies hetzelfde schriftje gekocht! Toen zei ik nog tegen Johan dat ik het zelf wel wilde houden omdat ik het zó’n mooi schriftje vind! En nu heb ik ‘m gewoon, heel leuk! Echt een goede keuze. Ik weet nog niet wat ik met het schriftje ga doen trouwens, want ik heb natuurlijk ontzettend veel notitieboekjes. Maar er komt vast een leuke bestemming voor!

image-2016-11-03-17

Dan dit cadeautje! Lian had mijn Instagram goed in de gaten gehouden (en misschien mijn blog ook wel? Hoi dan, superleuk!), want ze had deze heerlijke koffie voor me in het pakketje gestopt. Jum!

image-2016-11-03-18 image-2016-11-03-19

Nog een superleuk ingepakt cadeautje met een leuk labeltje eraan. Hier zit ook weer werk en aandacht in, zo leuk! Hier zat heerlijk ruikende zeep in, van Hema! Er stond niet op wat voor geur het is en ik ben echt heel slecht in het uitleggen daarvan, maar het ruikt in ieder geval lekker 🙂

image-2016-11-03-20 image-2016-11-03-21

Nog een pakje waar ik heel blij van werd – ik heb deze sokken aan nu ik dit artikel schrijf haha. Ze zijn súperzacht, ik heb volgens mij nog nooit zulke zachte sokken gehad. HEEL fijn. Daar houd ik wel warme voeten in ja!

image-2016-11-03-22 image-2016-11-03-23

Altijd goed! Ik vind inderdaad dat iedere vrouw (en ik denk ook man, haha) een Tony nodig heeft in haar leven. Hele goede keuze ook qua smaak, deze is zó lekker! ❤

image-2016-11-03-24 image-2016-11-03-25

En dan het laatste pakje. Ook weer zo leuk ingepakt met het lintje en het sterretje 🙂 Hier zat een kleurboek in! Opnieuw een hele goede keuze, want ik ben natuurlijk dol op kleuren. Ik ben ’s avonds nog aan een kleurplaat begonnen haha. Jullie zien ze vanzelf wel op de blog verschijnen! Dit kleurboek bevat verschillende patronen, bloemen en ook dieren met patroontjes erop. Heel leuk, hier ga ik vast veel plezier aan beleven!

image-2016-11-03-26

Kijk nou hoe schandalig ik verwend ben, heel erg leuk!

Nogmaals heel erg bedankt Lian (als je dit leest, haha!) voor je superleuke pakketje! Ik vond het zelf ook heel leuk om mee te doen aan de Instaswap, dus als er weer een lente-editie komt doe ik denk ik weer mee 🙂

 

 

2 gedachtes over “Herfstlijstje | Instaswap-pakketje dat ik heb ontvangen!

Geef een reactie

