Nieuw | Spijkerbroeken, cadeaupapier, trui.

Zaterdag gingen Johan en ik ’s middags winkelen in Rotterdam. Het was hoog tijd om weer eens wat nieuwe broeken aan te schaffen. Ik heb echt een hekel aan (spijker)broeken kopen haha, ik vind het altijd zo saai en ik vergeet altijd mijn maat – bovendien verschilt het soms echt per broek welke maat ik heb. Irritant gedoe. Het is echter weer gelukt! Johan heeft ook een spijkerbroek gekocht en samen kochten we wat cadeaupapier bij Søstrene Grene (zo’n fijne winkel) en hoeslakens (heb je soms ook nodig). Vandaag laat ik jullie wat aankopen zien!

image-2016-10-25-1 image-2016-10-25

Allereerst het cadeaupapier dat we gekocht hebben. Er is eigenlijk maar één rol bij dat officieel cadeaupapier is en dat is die met het soort camouflage-patroon. De middelste rol is eigenlijk kaftpapier en ik ontdekte thuis pas dat waarom de rol papier helemaal links zo duur was vergeleken met de rest (€2,77): het is plakfolie en dus geen inpakpapier. Oeps… Hier ga ik nog een leuk doel voor bedenken. Het scheurt wel snel hebben we al ontdekt. Iemand een leuk idee? Ik vind de printjes heel erg leuk. De middelste rol (het kaftpapier) was iets van €1,50 en de rol cadeaupapier was €0,99. Deze rollen zijn van Søstrene Grene.

image-2016-10-25-4 image-2016-10-25-2

image-2016-10-25-3

Ben ik de enige die het lastig vind om mooie foto’s van spijkerbroeken te maken?
Ik kocht deze jeans bij C&A. Deze was €24,99. Simpele jeans, beetje gebleekt maar niet teveel (hou ik niet zo van) en vooral géén gaten bij de knieën. Leuk detail vind ik het kleine zakje in de broekzak, waar dan ook nog een ritsje in zit.

image-2016-10-25-19 image-2016-10-25-20

Van de andere broek heb ik geen foto zoals die hierboven, alleen foto’s waarop ik ‘m aan heb. Dit is een zwarte spijkerbroek, ook van C&A. Deze was €19,95. Het is een simpele broek, de pijpen zijn onderaan wat smaller. Dat is bij de andere spijkerbroek trouwens ook. Daar zoek ik mijn broeken ook op uit, want ik heb wat smallere kuiten en dan staat het wat mooier als m’n broek dan ook strakker aansluit. Let trouwens niet op het gezicht dat ik trek op de foto links (het artikel over wat ik aan het doen was op die foto komt morgen online!), ik wilde gewoon even mijn broek laten zien. Je ziet ook al de nieuwe trui die ik heb gekocht. Hieronder nog even een foto:

image-2016-10-25-29

Deze zachte wollen trui is van WE en kost €40. Hij zit héérlijk, ik wil er het liefste in wonen. Hij lijkt op de foto wat feller blauw dan in het echt. De strepen zijn bruin, maar deze kleur bruin neigt een beetje naar rood in bepaald licht. Ik ben heel blij met deze trui! Deze heb ik van Johan gekregen. 🙂

Het is toch wel weer fijn om weer wat nieuwe kleding te hebben. Ik draag inmiddels alweer een paar dagen de trui, want ik vind ‘m heel erg fijn, en ook de broeken zitten fijn. Goeie aankopen geweest dus!

Geef een reactie

