Herfstlijstje | Een boswandeling maken & fotograferen.

Het eerste doel op mijn lijstje met dingen die ik in de herfst wil gaan doen was ‘een boswandeling maken en dan fotograferen in het bos. Zoals je gisteren al hebt kunnen lezen, hebben Johan en ik zondagmiddag een boswandeling gemaakt met mijn ouders. Bij ons in de regio is weinig bos, maar mijn ouders wonen op de Veluwe en daar is juist heel veel bos. Het was prachtig weer zondag, we konden zelfs zonder jas lopen! Echt heel fijn. We hebben niet alleen in het bos gewandeld, maar ook op de zandverstuiving (het Beekhuizerzand). Ik houd echt van de zandverstuiving, het is er zo mooi! Vandaag laat ik je de foto’s zien – en met het fotograferen is dan het doel helemaal klaar! Ik denk dat we trouwens nog wel vaker in het bos gaan wandelen dit seizoen, want de bomen zijn nog niet echt verkleurd en ik wil ook nog een foto maken waarop ik bladeren in de lucht gooi. Dat is ook nog niet gelukt. Goede reden om nog eens te gaan!

image-2016-10-17 image-2016-10-17-1

Je kan aan de rand van het dorp over de fiets- en wandelbrug. Dan steek je de snelweg (A28) over en ben je gelijk in het bos. Het ziet er dan ongeveer zo uit als op de linkerfoto. Het is maar een klein stukje lopen tot de zandverstuiving en die zie je rechts. Het lijkt trouwens wel zomer op de foto’s, zo fijn!

image-2016-10-17-2 image-2016-10-17-3

De bomen waren bijna allemaal nog groen. Voor kleurigere herfstfoto’s ga ik dus nog een keer terug!
Dit was echter ook heel mooi natuurlijk.

image-2016-10-17-4 image-2016-10-17-6

Ik was met drie hele fijne mensen ❤

image-2016-10-17-7 image-2016-10-17-10

Natuurlijk stond op het lijstje ‘boswandeling’ dus maakte ik nog wat extra foto’s in het bos!

image-2016-10-17-8 image-2016-10-17-9

Er waren zelfs al paddenstoelen hier en daar! Herfstiger bestaat bijna niet!

image-2016-10-17-11 image-2016-10-17-12

Er was zoals ik al zei een fijn zonnetje. In het bos was het iets koeler maar ook nog prima te doen zonder jas. Rechts zie je een rups die ik zomaar het pad over zag steken. Ik vond ‘m zo mooi! Mijn moeder heeft ‘m nog beschermd tegen een fietser die langskwam hahaha. Zodat hij niet overreden zou worden.

image-2016-10-17-13

Je bent een blogger of je bent het niet!

 

4 gedachtes over “Herfstlijstje | Een boswandeling maken & fotograferen.

Geef een reactie

