Herfstlijstje | Herfst-dienblad.

Het is zondagavond als ik dit schrijf en ik had eigenlijk bedacht dat ik morgen aan de slag zou gaan met een nieuw artikel in mijn herfstlijstje-serie. Vanmiddag hebben we namelijk een boswandeling (en een beetje zandverstuiving) gemaakt met mijn ouders en dat stond op mijn herfstlijstje. Dat artikel houden jullie nog tegoed. Ik vond het echter stiekem toch een beetje jammer dat er geen artikel online zou komen op deze maandagochtend, omdat er de hele maand september en oktober (tot nu toe) iedere dag een nieuw artikel op mijn blog is gekomen. Daar ben ik trouwens best wel een beetje trots op.

Vandaag is het dus een iets kleiner artikel dan dat jullie normaal van mij gewend zijn. Ik heb wel iets anders van mijn herfstlijstje afgestreept. Sinds ik geslaagd ben voor mijn opleiding, heb ik een heel leuk dienblad op de salontafel staan. Hier stonden kaarsjes op en nog wat dingetjes (waaronder wat uiltjes van mijn verzameling). Nu heb ik het omgetoverd tot een herfstig dienblad met mooie vondsten uit het bos, zoals eikels, kastanjes, een dennenappel en takjes. Ik wil er graag nog wat gekleurde bladeren bij, maar die liggen er nog nauwelijks dus die komen later nog (ook voor het volgende punt van mijn herfstlijstje: een herfstige foto maken waarop ik bladeren in de lucht gooi). Voor nu vind ik het al een fijn dienblad geworden.

Ik heb twee keer een foto gemaakt voor op Instagram en die wil ik vandaag even met je delen.

Deze eerste foto maakte ik 1 september en dat was de aftrap van de #lichtpuntjesmaand. Ik word er nog steeds blij van als ik het zie, want het zag er zo leuk uit! Misschien ga ik in de winter wel een dienblad maken met sneeuw haha. Oh en ik heb ook een winter-uiltje – die heeft een sjaal om (#verslaafd). Nou ja, dat zien jullie dan vanzelf wel op de blog. Dan nu de foto van hoe het dienblad er nú uitziet.

TADAAA. Ik gebruik nu trouwens op Instagram regelmatig de emoticons die te maken hebben met de herfst én, wat wel bijzonder is, er staan zelfs selfies (ik moet wel even kotsen om dit lelijke woord, misschien is ‘zelfportret’ een beter woord. Hoewel dat weer klinkt alsof het een schilderij is – dilemma’s hier hoor) op! Ik word nog wel eens een echte blogger (hallo 100 bedrijven die met mij samen willen werken? Welkom, haha!).

Wat vinden jullie van mijn herfst-dienblad?

Best knap overigens dat ik nu gewoon alsnog een artikel van ongeveer 500 woorden heb gemaakt

 

Een gedachte over “Herfstlijstje | Herfst-dienblad.

Geef een reactie

