Herfstlijstje | Strandwandeling (met wind).

Op mijn herfstlijstje stond als doel ‘een strandwandeling maken als het (hard) waait.’ Gisteren was ik in Ouddorp om te werken – voor de Kinderboekenweek. Het is nu bijna afgelopen, dus ik zal dan even een artikel schrijven over hoe het was! – en Johan was vrij, dus hij was meegegaan om filmpjes en foto’s te maken terwijl ik aan het werk was. Om 11.45 uur was ik klaar en toen zijn we samen nog even gaan wandelen op het strand. Het waaide best wel hard, maar het was wel fijn. Ik heb wat foto’s gemaakt – met mijn telefoon (daarom zijn de foto’s wat kleiner), want ik had geen camera mee – en die wil ik vandaag aan jullie laten zien! Er zit trouwens ook een video bij, die je ook al op Instagram hebt kunnen zien.

image-2016-10-12-8 image-2016-10-12-6

Natuurlijk maakte ik een foto van de golven, die best wel hoog waren. We gingen wandelen vlakbij de vuurtoren, die ik ook even op de foto heb gezet. Er waren verder niet zoveel mensen, eigenlijk alleen maar Duitsers, haha. Ben ik de enige die denkt dat die mensen altijd vakantie hebben?!

image-2016-10-12-3 image-2016-10-12-4

Ik had hele praktische schoenen aan (sowieso een praktische outfit) voor op het strand, haha! Johan was ook druk foto’s en filmpjes aan het maken. Die kun je op zijn blog terugzien (net als andere filmpjes van andere wandelingen)! Erg leuk!

image-2016-10-12-5 image-2016-10-12-7

Mijn telefoon (de Samsung Galaxy J5 heb ik, echt een fijne telefoon!) heeft ook een prachtige selfie-stand. Ik vind het stiekem best wel lastig om selfies te maken (en ik vind het woord lelijk, maar dat terzijde), maar deze zijn best goed gelukt! Eentje samen en eentje alleen (met een baggerschip op de achtergrond, yes).

Op het strand van Ouddorp! Met wind, golven, Duiters en @johanbestebreur 😊

A post shared by Linda Bestebreur (@lindabestebreur) on

En, zoals beloofd, ook mijn prachtige video op het strand. Hahaha. Ik ga nu dit doel van mijn herfstlijstje afstrepen, doei!

2 gedachtes over “Herfstlijstje | Strandwandeling (met wind).

Geef een reactie

