Themaweek muziek en emoties | Vrolijk en blij.

Vandaag drie nummers die mij vrolijk en blij maken! Ik kan hier wel meer dan 100 nummers neerzetten denk ik, er zijn zoveel liedjes waar ik vrolijk van word! Ik vond het dan ook ontzettend moeilijk om er maar drie uit te kiezen, haha.

Justin Timberlake – Can’t stop the feeling 
Ja sorry, dit nummer heb ik al vaker gedeeld hier, maar als ik dan toch een nummer uit moet kiezen waar ik heel blij en vrolijk van word… Dan is het deze wel. Ik wil altijd gaan dansen als ik dit hoor en als ik in de auto zit gaat en hij komt voorbij op de radio dan gaat het volume gelijk heel veel hoger. Ik hou sowieso wel van Justin Timberlake, maar dit nummer is ook gelijk één van mijn favorieten. Hele fijne vrolijke video ook en ik wil ook graag naar de film Trolls waar dit liedje in zit. Daar moet je haast ook wel gelijk vrolijk van worden.

Volkomen kut – Veldhuis & Kemper 
Hahaha, ik word altijd zo blij als dit liedje voorbij komt als ik mijn Spotify-afspeellijst aan heb staan. Het is zo’n flauw maar ontzettend grappig liedje. Ik word er altijd spontaan heel blij van. Als je je niet vrolijk voelt en denkt ‘wat is alles toch volkomen kut’ (sorry not sorry voor mijn taal) dan moet je écht dit liedje luisteren. De video is trouwens ook grappig.

Conqueror – Aurora 
Ik kon echt niet makkelijk kiezen welk liedje ik als derde wilde doen, maar ik heb gekozen voor een nummer van Aurora. Haar stem vind ik echt prachtig en de meeste van haar liedjes roepen niet echt de emotie ‘vrolijk’ op, maar dit nummer doet dat bij mij wel en dat komt ook vooral doordat de eerste keer dat ik het hoorde ik er onderstaande video bij zag. Die moet je er dus wat mij betreft ook echt even bij kijken – en luister na dit liedje ook haar andere muziek, zó mooi! – want dan snap je misschien mijn vrolijke gevoel beter. Volgens mij heb ik het al eens eerder op mijn blog gedeeld, maar ik vond het wel goed passen bij dit artikel.

Stiekem zomaar een greep uit andere vrolijke liedjes?
Rather Be – Clean Bandit, Uptown Funk – Bruno Mars, Be the One – Dua Lipa, Glory – Gungor… 

2 gedachtes over “Themaweek muziek en emoties | Vrolijk en blij.

Geef een reactie

