Linda in het kort.

Heel lang geleden, namelijk eind mei, zag ik een leuk lijstje op de blog van Saskia. Ik had dit artikel opgeslagen om zelf ook nog eens te schrijven, maar was het vergeten. Mijn laptop deed de laatste tijd erg vervelend. Ik kreeg steeds een ‘tijdelijk profiel’ waarbij je niet gemakkelijk bij je eigen bestanden kon, ik kon de achtergrond van mijn bureaublad niet wijzigen en iedere keer als ik mijn computer uitzette en dan weer opstartte, moest ik mijn programma’s opnieuw downloaden. Oh, en ik kon niet in programma’s van Office. Heel vervelend, maar ik wist niet wat ik er aan moest doen. Pas deed het internet het niet, dus had ik mijn computer opnieuw opgestart – soms werkt dat nog wel eens – en na een aantal updates deed ‘ie het ineens weer! Superfijn natuurlijk. Om een lang verhaal eindelijk kort te maken: toen kwam ik dit lijstje weer tegen (omdat ik mijn mappen eens uit ging zoeken) en ik besloot ‘m in te vullen!

Stom: dat je laptop steeds vervelend doet en je niet weet hoe je het op moet lossen

Allerstomst: wat mensen elkaar aandoen in de wereld (en dichtbij)

Dag met een gouden randje: 25 juli 2014 ♡

Leukste liedje op dit moment: ik kon eigenlijk niet kiezen, maar dan maar deze (binnenkort muziek-artikel?)
Wij zijn allemaal gemaakt van hetzelfde – Diggy Dex

Houd van: Johan, mijn (schoon)ouders en familie, vrienden en vriendinnen, koffie drinken en taart eten op een terrasje of in een leuk koffietentje, winkeltjes kijken, leuke steden bezoeken, fotograferen, strandwandelingen maken als het hard waait, met blote voeten door het water lopen, muziek, mijn konijntjes Inca & Maya, post bezorgen, bloemen, (geur)kaarsjes… – en nog veel meer, maar dan wordt dit artikel oneindig.

Nooit gedacht: misschien heel naïef, maar dat ik met 3 hoge opleidingen (of eigenlijk al met 2, toen ik klaar was aan de universiteit) geen baan zou vinden. Of althans, niet zo snel – mijn tijd komt nog wel denk ik nu. Ik was eigenlijk gewend dat mijn schoolcarrière, eigenlijk al vanaf de basisschool, best gemakkelijk ging, dus ik denk dat de tegenslagen nu dan extra hard aankomen daardoor. Ik heb echt wel eens herkansingen gehad of een vak over moeten doen het jaar erna (tijdens mijn studie), maar uiteindelijk rondde ik wel mijn basisschool in 8 jaar, mijn vwo in 6 jaar, mijn bachelor in 3 jaar, mijn master in 1 jaar en de lerarenopleiding ook in 1 jaar af: alles binnen de gestelde tijd dus.

Genieten: van de dingen en mensen die ik heb opgeschreven bij ‘houd van.’ En van mijn opgeruimde boekenkast en andere doos met spullen – daar liggen mijn agenda, mijn tassen, notitieboekjes en dergelijke in. Het is even zomaar een voorbeeld van waar ik op dit moment van geniet. Ik probeer regelmatig dingen op papier/foto te zetten waar ik van geniet.

image-2016-09-28-1

Bang voor: dat ik nooit een baan ga vinden (lekker reële angst, ik weet het)

Hekel aan: mensen die andere mensen onrecht aan doen, post bezorgen in de regen, strijken, onprettige muziek

Lekkerste weer: als het een graad of 23/24 is, het zonnetje schijnt en het waait een heel klein beetje

Leukste leeftijd: lastig, iedere leeftijd heeft iets moois. Daarom zeg ik nu gewoon 24

Spijt van: dingen die ik niet ga delen in het openbaar op mijn blog. Maar over het algemeen ben ik best tevreden en zijn dingen gewoon ergens goed voor.

Lekkerste eten: wraps, pannenkoeken, pizza, patat, cheesecake

Fijnste vakantieland: ik kan niet kiezen! Als ik een land moest kiezen waar ik nú naar terug wil dan is het één van de Scandinavische landen, of Canada. En qua stad is het sowieso Rome of Praag

Vreselijk goor: fruitvliegjes die nestjes maken in de prullenbak en dat die dan vol zit met maden sorry voor het delen hiervan

Mezelf een duwtje geven: om zo nu en dan wat meer te doen in het huishouden en misschien nog wat meer te solliciteren

Wil nog: een leuke baan die goed genoeg betaald om wat meer rust en financiële vrijheid te hebben, oké en een nieuwe spijkerbroek en een Daniel Wellington-horloge. Gewoon omdat die mooi zijn

Mis een beetje: structuur

Dansen: doe ik vrijwel iedere dag in huis en ik vind het soms ook wel leuk om ergens anders te doen

image-2016-09-18-16

Zo. Wat wil jij nog?

 

Een gedachte over “Linda in het kort.

Geef een reactie

