Lichtpuntjes #4.

Het is tijd voor het vierde en – voor deze maand – laatste artikel met lichtpuntjes! Ik zet deze maand iedere week mijn lichtpuntjes op een rij en iedere dag post ik een foto op Instagram.

Onderweg naar mijn ouders de Pumpkin Spice Latte weer kunnen drinken bij Starbucks

Veilig aankomen in Hierden

Een mooi afscheid van een mooi iemand meemaken – begrafenissen zijn nooit leuk, maar ik ben wel dankbaar voor de betekenis die ze heeft gehad in mijn leven, en vooral in het leven van mijn moeder

Post bezorgen in de zon – voor het eerst weer, fijn om weer iets nuttigs te doen. Het is ook nog eens mijn eigen woonwijk, ideaal!

Naar The Secret Life of Pets en de slappe lach krijgen in de bioscoop

Veel leuke films in het vooruitzicht: Riphagen, Trolls, Inferno, Het meisje in de trein…

Nog steeds veel bloginspiratie hebben waardoor ik iedere dag een artikel online heb kunnen zetten (tot nu toe) in september!

Bij een heel fijn koffietentje in Oud-Beijerland heerlijke koffie drinken en een fantastisch taartje eten. Hier ga ik zeker nog eens naar terug, wat een tof zaakje! Geweldig interieur, nog leuker servies, heerlijke koffie en taartjes én je kan er ook burgers eten ❤

Avondmaal vieren in de kerk

Zelf gerechtjes maken met pompoen, vooral de saucijzenbroodjes waren een succes!

Op verjaardagsvisite bij een oud-klasgenoot van mij. Er waren nog meer klasgenoten en dat was zo gezellig! Zo leuk om hen weer te zien

De eerste Bijbelstudieavond van het nieuwe seizoen

Mijn ouders die zomaar de hele dag naar mij toekomen

Een wandeling maken in Oud-Beijerland met mijn ouders en goedkoop pepermunt kopen bij Kruidvat (ja, daar kan ik ook gewoon blij van worden – deze week 9 rollen Wilhelmina-pepermunt voor €2!)

5,5 jaar samen zijn met de liefste Johan ❤

Een leuke vacature tegenkomen en gelijk solliciteren (en nu duimen dat het iets wordt)

#lichtpuntje Gisteren van @johanbestebreur een bos rozen gekregen omdat we 5,5 jaar samen zijn. Zo mooi ❤☺

A post shared by Linda Bestebreur (@lindabestebreur) on

Deze bloemen krijgen van Johan omdat we 5,5 jaar samen zijn. LIEF

Weer post bezorgen in het zonnetje, terwijl het naar herfst ruikt

Naar het nieuwe album van Diggy Dex luisteren. Erg fijn!

De afgelopen week was fijn! Hoe was voor jou de afgelopen week?

Een gedachte over “Lichtpuntjes #4.

Geef een reactie

