Oproep: steekwoorden (voor verhaal)!

Vandaag heb ik een oproepje voor jullie! Ik wil weer eens een verhaal gaan schrijven met steekwoorden. Dit deed ik al meerdere keren. Jullie steekwoorden of (delen van) zinnen verwerk ik dan in een verhaal dat online komt op mijn blog. Het mogen allerlei zinnen, zinsdelen of woorden zijn. Het mogen ook bijvoeglijke naamwoorden zijn, want die komen in een verhaal natuurlijk ook altijd voor.

Het is dus maar een kort artikel vandaag. Geef je steekwoorden door! Dit mag in een reactie hier op de blog, via mail en via Facebook. Net wat je makkelijk vindt! Je kan een voorbeeld hier vinden en als je even verder zoekt zijn er nog meer te vinden!

Ik heb vandaag weer een lange, lege dag voor me liggen. Ik kan zelf beslissen wat ik ga doen. In de praktijk leidt dat ertoe dat ik veel tijd doorbreng met het lezen van blogs, inspiratie opdoen voor mijn eigen blog (als je ideeën hebt voor een artikel mag je die ook altijd achterlaten!), filmpjes kijken op Youtube en Facebook en ook op Instagram ben ik nu regelmatig te vinden. Daarnaast hebben Johan en ik besloten om weer eens wat gezonder te gaan leven. Daarom heb ik bij de wekelijkse boodschappen vrijwel geen zoutjes gekocht, maar vooral fruit en groente. Oh, en eierkoeken. Die vind ik ook lekker. Als er minder zoutjes en koekjes in huis zijn, kom ik ook minder in de verleiding om ze te gaan eten! Ik heb vaak namelijk geen zin om naar de supermarkt te gaan, ook al is die letterlijk om de hoek van mijn huis. Ik wil daarnaast meer water en minder frisdrank drinken, en wat meer gaan bewegen. Daarom heb ik me voorgenomen om meer te gaan wandelen en fietsen. Daar heb ik nu toch alle tijd voor. Ik moet alleen een beetje gaan kijken waarheen, want iedere dag naar de kinderboerderij is ook niet leuk natuurlijk 😉

Hebben jullie nog aanraders/tips om meer te bewegen en gezonder te eten/drinken? Laat dat dan – naast je steekwoorden! – achter in de reacties!

4 gedachtes over “Oproep: steekwoorden (voor verhaal)!

  1. buitenhok – arbeidersvrouw – spelfout – snijdbaar – touringcarbedrijf – stormschade – strafworp – directiestoel – algebraïsch – stuiteren

    Alle woorden afkomstig van: willekeurigwoord.franq.nl

  2. fietsbel – plantenspuit – writersblock – appeltaart – stoomtrein – konijnenhok – ,MP3-speler – televisiegids – scheurkalender – werkstress – boekenkast – winkelcentrum – balpen – wandelstok – zonnebril

Geef een reactie

