Mijn beginperiode op Instagram (en #lichtpuntjesmaand).

Het leek me wel leuk om de mensen die mij (nog) niet volgen op Instagram, maar bijvoorbeeld alleen hier op mijn blog of ook op Facebook, een kijkje te geven in mijn beginperiode op Instagram. Sinds 7 augustus heb ik ook eindelijk een account en het bevalt me eigenlijk heel goed. Ik scrol ’s ochtends een stuk sneller door de foto’s heen dan dat ik op Facebook dingen lees en ik vind het leuk om mooie accounts te volgen (willen jullie daar deze maand ook een artikel over lezen? Met mijn tot-nu-toe-favoriete Instagram-accounts?). Daarnaast ben ik ook zelf lekker actief ermee bezig. Tot nu toe vind ik dat erg leuk om te doen. Ik ben niet zo’n figuur dat alle foto’s mooi wil afstemmen op elkaar en uren bezig is met het maken van een mooie foto voor Instagram. Ik doe eigenlijk maar wat en dat bevalt me prima, haha.

Ik heb tot nu toe al 52 berichten geplaatst. Dat vind ik teveel om hier allemaal te delen. Daarom heb ik een aantal foto’s uitgekozen – daarnaast vindt niet iedereen het prettig om zomaar op mijn blog te verschijnen. Hier heb ik ook rekening mee gehouden. Voor de rest verwijs ik je graag naar mijn Instagram: lindabestebreur. Je kan me volgen als je dat leuk vindt. Soms deel ik ook wel eens foto’s op Facebook, maar dat is een privéaccount waar ik echt alleen mensen toevoeg die ik ken.

Zonnebloemen sieren mijn tafel en ik pruts met Instagram. Als één van de laatste der Mohikanen denk ik. 🙂

A post shared by Linda Bestebreur (@lindabestebreur) on

Dit was mijn eerste foto op Instagram. Hoera! Je kan steeds de bijschriften lezen en dus hoef ik denk ik verder geen uitleg te geven bij de foto’s die ik deel. Ik vind het trouwens ook leuk om op de hashtags te klikken en dan random te kijken wat meer mensen plaatsen met dezelfde #. Hierdoor heb ik al een aantal mooie accounts gevonden. Daarnaast volg ik voornamelijk mensen die ik ken en een flink aantal bloggers.

Een plek waar ik graag tijd doorbreng is bij mijn beste vriend a.k.a. mijn buurman. En dat moest ik natuurlijk dus ook even vastleggen voor mijn splinternieuwe Instagram-account.

Ik deel regelmatig mandala’s op mijn blog, maar ook op Instagram zullen deze voorbij komen! Als je trouwens ook Instagram hebt en je houdt van mooie mandala’s, dan moet je zeker eens zoeken op #mandala.

Biertje drinken met papa en mama in good old Harderwijk #radler

A post shared by Linda Bestebreur (@lindabestebreur) on

De dag voordat ik naar de Kriemelberg ging, was ik met mijn ouders even in Harderwijk, waar we onder andere op het terras bij de Boterlap zaten. Ik vond het leuk om weer eens in Harderwijk te kijken, want daar kom ik nu natuurlijk niet meer zo vaak.

Good old de Ruif op de Kriemelberg. Fijn hier (en we gaan als een tierelier!) ❤

A post shared by Linda Bestebreur (@lindabestebreur) on

Eén van de weinige foto’s die ik maakte op de camping waar geen andere mensen bij opstaan, haha. Daarom deel ik deze maar even hier. Als je dus meer wilt zien kun je me volgen. Je kan trouwens ook het artikel lezen dat ik schreef over mijn week op de camping, klik daarvoor hier.

Prachtige lucht vanmiddag ❤ #harderwijk #blue

A post shared by Linda Bestebreur (@lindabestebreur) on

Toen ik weer terug was van de camping zijn Johan en ik het weekend bij mijn ouders gebleven. Ik was toch al in de buurt en Johan kwam zaterdagochtend ook, zodat we zondagavond met de auto weer naar huis konden. We besloten samen te gaan lunchen in Harderwijk. Daarna maakten we een wandelingetje door de stad en ook langs het strandeiland. Het was prachtig weer en dat legde ik even vast. Ik vind het trouwens ongelooflijk hoe goed de kwaliteit van mijn telefooncamera is. Daarnaast is deze foto ook nog eens zónder filter. Ik hou ervan.

Lekker in het Park (bij de Euromast) met @johanbestebreur #sunny #wednesday #rotterdam

A post shared by Linda Bestebreur (@lindabestebreur) on

Johan was vorige week twee dagen vrij en onze woensdagmiddag spendeerden we vanwege het warme weer lekker koel in het park bij de Euromast in Rotterdam. Dat was fijn.

Zaterdagavond hadden we een bedrijfsuitje van Johans werk. We gingen koken bij Kookstudio 25 in Rotterdam. Dit was heel erg leuk en gezellig! Ik maakte trouwens alleen een foto van het voorgerecht, haha. Wij hebben geholpen bij het hoofdgerecht juist.

Tot slot een foto die ik 31 augustus postte – het is nu 1 september als ik dit schrijf en nu is dit de laatste foto die ik heb geplaatst. Ik hou van mijn platenspeler en van plaatjes draaien! Ik kan mijn collectie platen ook wel eens laten zien in een artikel? Misschien durf ik daar zelfs wel een video van te maken als jullie dat leuk vinden. Dat is denk ik leuker dan een geschreven artikel met foto’s. Bovendien kan ik dan ook misschien wat muziek laten horen.

Laat je een reactie achter? Dat vind ik leuk! En je mag me dus natuurlijk altijd volgen op Instagram, gezellig! En/of laat even je Instagram-naam hieronder achter zodat ik jou kan volgen 🙂

en dan nog even dit: ik doe deze maand mee met de #lichtpuntjesmaand van Lisanne. In dit artikel op haar blog kun je er meer over lezen! Ik hoop dat het me gaat lukken om iedere dag een foto te posten op Instagram. Ik zal er aan het eind van de maand ook over bloggen en net als vorig jaar zal ik ook op mijn blog iedere week een artikel schrijven met lichtpuntjes (een dankbaarheidslijstje dus).

Een gedachte over “Mijn beginperiode op Instagram (en #lichtpuntjesmaand).

  1. Een video over je platencollectie kan best leuk zijn. Maar heb je er erg in dat YouTube flinke straffen kan uitdelen als je muziek met copyright laat horen. je video kan geblokkeerd of verwijderd worden en in het ergste geval kan je hele kanaal worden gewist. In ieder geval kan het handig zijn om het beleid van de muziek op deze link te checken:

    https://www.youtube.com/music_policies

Geef een reactie

