Een wandeling in natuurgebied ‘de Staart.’

Afgelopen zondagmiddag besloten Johan en ik ergens aan het einde van de middag om nog een wandeling te gaan maken. Het was best lekker weer, maar het waaide wel hard. We zijn in Oud-Beijerland geweest in natuurgebied ‘de Staart.’ We zagen dit keer ook weer veel Schotse hooglanders en ze waren erg dichtbij. Dit was leuk. Het is een klein natuurgebied waar je wel even lekker kan wandelen, maar waar je niet heel veel tijd kwijt bent. Na onze wandeling gingen we nog even een ijsje halen in het centrum. Ik laat je vandaag een aantal foto’s zien die ik heb gemaakt tijdens onze wandeling! Het zijn er niet veel, maar ik vond ze wel leuk genoeg om even te delen.

image-2016-09-01 (1) image-2016-09-01 (2)

Schotse hooglanders – rechts zie je een kalfje. Schattig toch? ❤

image-2016-09-01 (4) image-2016-09-01 (5)

Natuurlijk moest ik ook even een foto van mijn voeten maken (#fromwhereistand, haha). Goeie combinatie dit keer: wandelschoenen, een spijkerbroek en daaroverheen een jurkje. Was wel een goede keuze overigens omdat het zo hard waaide.

image-2016-09-01 (6) image-2016-09-01 (7) image-2016-09-01 (8) image-2016-09-01

Nog meer Schotse hooglanders en een fijne blauwe lucht.

Wandelen is fijn! 🙂

 

Geef een reactie

