September | Iedere dag een artikel?

Het is alweer september. Ongelooflijk hoe snel dit jaar voorbij vliegt. Ik had gehoopt dat ik nu voor de klas zou staan en jullie zo nu en dan een update kon geven met daarin zoiets als ‘het is superleuk maar wel heel vermoeiend en druk en daarom komt er zo weinig online.’ Helaas is mijn realiteit momenteel anders. Ik ben niet compleet werkloos – ik ben bij Sandd weer aangenomen als postbezorger, dan heb ik in ieder geval iets van werk en een beetje inkomen – en ik heb nog wat sollicitaties lopen, maar ik heb momenteel nog wel zeeën van tijd over.

Ik kan dus alsnog veel aandacht op mijn blog richten. Dat vind ik ook leuk hoor, zeker, maar een baan zou toch leuker zijn. Als je dus iets weet – maakt me momenteel weinig uit in welke richting – laat het dan alsjeblieft weten via een reactie of een email.

Wat ik deze maand van plan ben met de blog is eigenlijk hetzelfde als vorige maand. In augustus had ik mezelf voorgenomen om iedere dag een artikel online te plaatsen. Op een aantal dagen na is dat gelukt. Toen ik terug was van de camping heb ik echter nauwelijks nog iets geschreven omdat ik er steeds geen zin in had. Vorige maand heb ik niet laten weten wat mijn plannen waren, maar misschien is het een stok achter de deur als ik dat deze maand wél doe. Ik wil dus weer proberen om iedere dag een artikel online te hebben en dus ook om vrijwel iedere dag te schrijven. Want schrijven is fijn.

Ik heb daarvoor natuurlijk nog wel wat leuke ideeën nodig. Er zitten wel wat ideeën al in mijn hoofd en daar zal ik ook zeker over gaan schrijven, maar ik heb nog lang niet genoeg plannen voor artikelen voor de hele maand. Heb je dus een leuk idee/onderwerp waar ik een artikel (of meerdere) over zou kunnen schrijven? Laat het dan ook weten!

Ik ben benieuwd of het deze maand gaat lukken, ik ga mijn best doen! 🙂

PS: 3 keer raden wie er in augustus weer niets aan het Day Zero Project heeft gedaan…?

4 gedachtes over “September | Iedere dag een artikel?

  1. Ik vind het knap hoor, elke dag een stukje! Mij lukt het in ieder geval niet (naast mijn fulltime baan, dat helpt niet echt).
    Wat je Day Zero Project betreft: ik heb even gekeken, en daar staan wel hele leuke dingen op om te doen. Ben heel benieuwd of je er in september wel weer aan toe komt. Je hebt ook echt al superveel afgestreept!

    1. Wat een leuke reactie, dankjewel! 🙂 Ik hoop dat het gaat lukken, het hangt nu voornamelijk van mijn inspiratie af denk ik haha. Ik wil wel weer graag verder met het project, maar sommige doelen lukken niet meer voor de officiële deadline of ze zijn momenteel te duur.

      1. Ja, dat is natuurlijk ook wel een uitdaging, de kosten… Hopelijk lukt het toch weer! Ik ben dol op dingen afstrepen, vandaar 🙂

Geef een reactie

