Daar ben ik weer!

We zijn weer terug van vakantie! Daarom was het de afgelopen dagen zo stil op de blog. Ik had expres nog een artikeltje ingepland toen we al op vakantie waren, zodat er nog wel iets online zou komen, maar ik had verder geen artikelen meer geschreven dus vandaar de stilte. Maar ik ben weer terug en de komende dagen kun je dus weer een hoop nieuwe artikelen verwachten. Je kan natuurlijk wel raden waar deze artikelen over zullen gaan: over mijn vakantie!

We zijn 10 dagen weggeweest, van 19 tot en met 28 juli. Onze eerste bestemming was Keulen en onze tweede bestemming was Praag. Op de heenweg hebben we een kort bezoekje gebracht aan Maastricht en op de terugweg zijn we nog een nachtje in Kassel (Duitsland) geweest. Net als vorig jaar zal ik weer per dag of twee dagen verslagjes schrijven. Deze zijn gebaseerd op de verslagjes die ik iedere dag heb geschreven in mijn notitieboekje en op de foto’s die Johan en ik hebben gemaakt. Dit zijn voornamelijk foto’s van onze camera’s maar er zullen ook wat telefoonfoto’s voorbij komen denk ik. Ik heb ook veel foto’s van eten en drinken gemaakt om daar een apart artikel van te maken en daarnaast komt er denk ik aan het eind nog een apart artikel met tips voor Keulen en Praag. We zijn nu natuurlijk experts, haha. Grapje natuurlijk, maar het leek me wel leuk om mijn persoonlijke favorieten en tips te delen.

Ik heb mijn foto’s nog niet uitgezocht – ik schrijf dit op donderdag aan het eind van de middag, aan het begin van de middag waren we pas thuis van vakantie – maar daar ben ik wel mee bezig dus de artikelen komen er zo snel mogelijk aan. Zoals je gewend bent staat er dan één keer per dag om 6 uur ’s ochtends een artikel voor je online! Ik vond het wel leuk om even een kort artikeltje te plaatsen om te laten weten dat we terug zijn en wat je kan verwachten de komende tijd. Hele korte samenvatting alvast van onze vakantie? Fantastisch! Ik hoop dat je snel weer langskomt om een artikeltje te lezen en scroll tot die tijd nog eens door mijn oude artikelen 🙂

3 gedachtes over “Daar ben ik weer!

Geef een reactie

