De winnaar van de winactie & kleine update.

In mijn blogje met de winactie stond onderaan je kan meedoen tot en met woensdag 6 juli. Ik schrijf dit artikeltje op 10 juli. Iemand was blijkbaar de winactie vergeten – terwijl de prijs klaar staat in de keuken. Johan herinnerde me eraan dat ik er nog even een artikeltje over moest schrijven, dus bij deze doe ik dat. ‘Je hebt toch wel de winnaar gemaild?’ vroeg hij. Drie keer raden wie dat ook vergeten was…? Precies, ik.

Blijkbaar vinden jullie het teveel werk om een puzzel op te lossen om een prijsje te kunnen winnen. Of jullie houden allemaal niet van appeltaart (maar dat geloof ik niet). Ik zie op andere blogs heel vaak winacties waarbij je de blog moet liken en 100 Facebook-pagina’s en oh ja, volg me ook op Instagram, Twitter, Snapchat en weet ik veel wat voor sociale media nog meer. Blijkbaar is dat geen probleem, zolang je alleen dat hoeft te doen en een reactie achter hoeft te laten. Maar een puzzel oplossen en een mailtje sturen… Helaas namen maar 2 (eigenlijk 3, maar twee meiden deden het samen) mensen de moeite om de puzzel op te lossen. Daaruit heb ik random de winnaar laten kiezen op een website en de winnaar is… (of eigenlijk zijn, want…) Nynke & Nienke! (Blijft leuk.) Gefeliciteerd meiden! Inmiddels hebben jullie van mij een email ontvangen dus als je dit eerder ziet dan de email toevallig, reageer dan even zodat ik de prijs naar één van jullie op kan sturen! 🙂

Dan gelijk maar even een kleine update, anders is het artikeltje ook weer zo klein. Ik heb afgelopen week niet zoveel bijzonders gedaan, behalve woensdag – daar heb je al over kunnen lezen – en vrijdag ben ik spontaan (donderdagavond afgesproken) met een vriendinnetje naar Gouda geweest. Als je daar eens bent, ga dan koffie drinken bij de Koffiefabriek. Leuke zaak, erg gezellig en hele goede koffie (en de cheesecake mag er ook best zijn trouwens)! Zaterdag ben ik met Johan even naar Oud-Beijerland geweest en hebben we even lekker op het terras gezeten. Fijn dat het eindelijk weer kan en het lekker weer is! Komende week heb ik wat praktische afspraken. Daarnaast heb ik dinsdag afgesproken met een vriendin (zin in). Donderdag is mijn diploma-uitreiking (zin in) – mijn ouders komen en zij blijven slapen; we gaan vrijdag iets leuks doen. We weten nog niet precies wat, maar zitten te denken om naar Trompenburg in Rotterdam te gaan; dat is een park en arboretum. Het ziet er erg mooi uit op de foto’s in ieder geval. Mochten we daarheen gaan dan schrijf ik er vást nog wel een artikeltje over! En dan hebben Johan en ik zaterdag ook nog een barbecue met een aantal van mijn klasgenoten. Er komt dus een leuke week aan!

Geef een reactie

