Day Zero Project | update juni (en: ik ben afgestudeerd!).

Eén dagje later dan eigenlijk gepland, maar hier is dan weer mijn maandelijkse update van het Day Zero Project! Afgelopen maand heb ik eindelijk weer eens wat doelen volbracht en daar ga ik je vandaag wat meer over vertellen.

Maar eerst even dit.
Je hebt het al in de titel kunnen lezen – misschien denk je anders ‘oh die update boeit me niet, doei’ en dan mis je het – maar ik ben dus afgestudeerd! Ik vertelde jullie pas dat ik alleen nog mijn afstudeerproject in moest leveren en als ik dat gehaald zou hebben zou ik afgestudeerd zijn. En het is gelukt! Ik kreeg donderdagavond het verlossende mailtje met daarin de mededeling dat ik het afstuderen heb afgerond met een mooie 7,2. Hier ben ik heel blij mee! Al die uren hard werken (want dat was het wel) waren dus niet voor niets! Ik kreeg mooi commentaar en ook wat adviezen en tips waar ik echt wat mee kan. Dat is altijd mooi meegenomen natuurlijk. En nu ben ik dus officieel afgestudeerd! Ik ben nu tweedegraads bevoegd docent geschiedenis. Nu nog een baan! Als je iets weet (in de regio Rotterdam liefst, maar iets verder weg mag ook wel) dan hoor ik dat natuurlijk altijd graag. Ik vind het heel bijzonder om op 14 juli deze diploma in ontvangst te kunnen nemen. Dat klinkt misschien gek als je me al wat langer/wat beter kent. Dan weet je namelijk dat ik al een bachelor geschiedenis én een master middeleeuwen en renaissance studies in mijn zak heb (niet letterlijk natuurlijk, dat past helemaal niet joh) (oké flauw grapje) (en een vwo-diploma, niet te vergeten. Ik weet nog hoe trots ik toen was zeg – ik ben daar trouwens nog steeds trots op). Ik mag mezelf dus zowel Bachelor of Arts als Master of Arts noemen (niet dat ik dat doe) (maar het is stiekem wel stoer). En dat vind ik tof. Maar deze opleiding heeft me een echt beroep gegeven. Ik ben nu docent. Docent geschiedenis. En dat vind ik zo bijzonder hieraan. Ik kan het geloof ik niet zo goed uitleggen, haha.

Zo. Dat over mijn afstuderen, slagen en het verkrijgen van de titel (het beroep) docent. Jeej! Dan nu de maandelijkse update van het Day Zero Project. Dit keer kon ik 2 doelen afstrepen en als je het de laatste maanden een beetje hebt gevolgd, dan weet je dat dat véél is. Haha.

Doel 12: een winactie houden 
Het leek me wel leuk om eens een winactie op mijn blog te houden. Door een ander doel wat ik nog wilde volbrengen, waar ik je zo meer over ga vertellen, kon ik deze winactie houden. Afgelopen maandag is ‘ie online gekomen en je kan trouwens nog steeds meedoen! Dat zou ik leuk vinden, want er zijn nog maar weinig deelnemers. En wat je kan winnen is een appeltaart, dat wil je toch? Doel 12 streepte ik in juni dus eindelijk af.

Doel 26: Een maand lang iedere week een woordzoeker bedenken/maken 
De woordzoekers heb je al op mijn blog kunnen zien verschijnen. Ik deed dit vroeger best wel vaak en het leek me leuk om het weer eens te doen. En dat was het ook! Je kan ze nog terug lezen, gewoon even zoeken op ‘woordzoeker’ en dan vind je er 4!

En dat waren de doelen die ik in juni volbracht! Komende maand heb ik vakantie (en ga ik op vakantie) (en ga ik nog veel meer leuke dingen doen – daar schrijf ik nog wel een artikeltje over denk ik zo) en dan heb ik dus meer tijd om met het project aan de slag te gaan. Hopelijk kan ik dan nog wat doelen doorstrepen! Daar lees je dan vanzelf weer over op mijn blog.

Dan nu nog zoals altijd de tussenstand:
Behaalde doelen: 67 
Doelen waar ‘aan gewerkt wordt’: 
Nog niet behaalde doelen: 28

6 gedachtes over “Day Zero Project | update juni (en: ik ben afgestudeerd!).

  1. Gefeliciteerd!
    Ik had net je andere doelen even bekeken en zag dat je echt leuke doelen hebt! Je hebt er ook echt al heel veel behaald zeg. Ik doe zelf ook nu een half naar aan het Day Zero Project, maar ik heb nog maar vier doelen behaald, haha.
    Liefs, Iris

Geef een reactie

