(een deel van) Mijn kaartjesverzameling.

Gisteren ging ik op zoek naar een verjaardagscadeautje. Dat vond ik. Ik kocht er ook een prachtig kaartje bij. Ik vond het kaartje zelfs zó mooi dat ik ‘m zelf ook wilde hebben. Ik heb namelijk een rekje waar kleding aan kan hangen, maar waar je bovenaan ook kaartjes (of andere papieren, maar ik heb er kaartjes in gedaan) in kunt doen. Als ik nu een heel mooi kaartje tegen kom dan koop ik die en komt die in het rekje. Ik heb nog veel meer kaartjes, voornamelijk van Ikea (vandaar de titel van dit artikeltje), maar degene die ik nu het mooiste vind zitten in het rekje. Toen ik gisteren een nieuw kaartje kocht, bedacht ik me dat het misschien wel leuk zou zijn om de kaartjes die nu in het rekje zitten eens aan jullie te laten zien! Een aantal kaartjes heb je misschien al eens eerder voorbij zien komen op mijn blog.

image-2016-06-29 (1)

Dit is hoe het rekje er nu uit ziet. Althans, zonder de kleding dan, haha.

image-2016-06-29 (2)

Dit kaartje is er één uit een serie van Ikea. We hebben ze een tijdje in lijstjes in onze huiskamer gehad, maar de lijstjes waren groter dan de kaartjes. Vandaar dat het kaartje nu op een oranje achtergrond zit. Ieder kaartje heeft een eigen achtergrondje gekregen en deze paste oranje mooi bij vonden wij.

image-2016-06-29 (3)

Dit kaartje komt ook uit een serie van Ikea. We hebben in een la een hele stapel met kaartjes.

image-2016-06-29 (4)

Deze quote stond heel lang als ondertitel op mijn blog. De lay-out die ik momenteel heb, heeft geen ondertitel, dus is de quote weg. Maar dit is mijn favoriete quote ever. Dus toen ik dit kaartje zag, moest ik die wel kopen! Dit is denk ik mijn favoriete kaartje dat nu aan het rekje hangt.

image-2016-06-29 (5)

Nog een kaartje van Ikea, uit een serie met auto’s. Dit vind ik daaruit de leukste.

image-2016-06-29 (6)

Dit kaartje heb ik gekocht bij mijn favoriete koffiezaakje in Oud-Beijerland, de Drukkerij Coffee. Ze verkochten een tijdje kaartjes van bee-zonder.com. Ik vond dit kaartje wel héél leuk. Op de site nog veel meer soorten!

image-2016-06-29

En tot slot de aankoop van dinsdag. Mooi hè!
Ik vond dit zo’n mooi, eenvoudig kaartje. Ik moest het wel hebben.
Volgens mij is de bloem gemaakt met waterverf. Zo knap als je daar zulke mooie dingen mee kan maken!

Ben ik de enige met zo’n verzameling kaartjes? Of heb jij stiekem ook een rekje, of een laatje, of iets anders, vol met kaartjes?

Je kan trouwens nog steeds meedoen met de winactie! Zou ik leuk vinden, want er zijn helaas nog maar weinig deelnemers… En een appeltaart winnen wil toch iedereen?! Of niet dan. KLIK.

4 gedachtes over “(een deel van) Mijn kaartjesverzameling.

  1. Ik bewaar eigenlijk alle kaarten die ik krijg Ik heb een speciale map op jaar waarin ik de bruiloften, geboortes en overlijdens kaartjes en alles wat daarbij hoort (zoals liturgie etc.) bewaard. Ik heb een speciale doos voor alle kaarten die ik zelf heb gekregen. Behalve kerstkaarten die geef ik aan een goed doel. Ik heb ook nog kaarten van toen ik geslaagd ben voor de opleiding en voor mijn rijbewijs bijvoorbeeld. Maar ik koop ook wel eens kaarten gewoon voor mezelf leuk om ter decoratie op te hangen. Bij een winkeltje zag ik laatst super leuke kaart van het merk Two Bad Mice.http://shop.twobadmice.com/product-category/cards-and-stationery/

    1. Oh dat is leuk! 🙂 Als je dat eenmaal gestructureerd hebt is het prima bij te houden en leuk om terug te kijken. Zou ik ook eens moeten ordenen haha!

Geef een reactie

