Day Zero Project | Woordzoeker #4 + WINACTIE!

Vandaag is het tijd voor de vierde en voorlopig laatste woordzoeker op mijn blog! Ik heb het doel voor het Day Zero Project volbracht: een maand lang iedere week een woordzoeker maken. De afgelopen weken stond er op maandag iedere keer een woordzoeker op mijn blog. Ik vond het leuk om te doen, dus wie weet komt er over een poosje wel weer eens een woordzoeker online. Ik ga het in ieder geval niet meer iedere week op een vaste dag doen.

Dit keer ga ik ervoor zorgen dat ik nog een doel van mijn lijst af kan strepen: ik heb namelijk een winactie verbonden aan deze puzzel! Je moet er dus wel wat voor doen: de puzzel oplossen! De oplossing (mag met puzzel, maar dat hoeft niet per se want het gaat uiteindelijk om de oplossing) mag je naar mij mailen (lindabestebreur[@]gmail.com). Niet als reactie plaatsen! Dan laat ik je reactie namelijk niet toe, want dan hoeft niemand meer de puzzel op te lossen en hoef je alleen nog maar de reactie van de persoon boven jou te kopiëren. En da’s natuurlijk niet de bedoeling hè 😉 Ik zou het wel leuk vinden als je een reactie achterlaat hier op de blog dat je hebt meegedaan, en dan ontvang ik daarnaast graag je mailtje met daarin in ieder geval je naam. Als je gewonnen hebt neem ik contact met je op via dat emailadres. Het zou fijn zijn als je dan binnen 3 dagen reageert, zodat ik de prijs naar je kan opsturen. In de mail lees je dan wel wat ik van je verwacht. Het prijsje past door de brievenbus en past bij het onderwerp van deze woordzoeker. Het is *tromgeroffel* een appeltaart cadeaukaart van Hema! Als je dus de puzzel oplost en deze naar mij mailt, dan maak je kans om een appeltaart te winnen (die je dan nog wel even zelf op moet halen bij Hema)! Je kan meedoen tot en met volgende week woensdag 6 juli.

woordzoeker taart klein
Je kan op de afbeelding klikken om ‘m te vergroten!

En als er nou niemand meedoet eet ik de appeltaart gewoon lekker zelf op, haha! (: Maar dat moet natuurlijk niet, want da’s niet helemaal het idee van een winactie. SUCCES DUS!

7 gedachtes over “Day Zero Project | Woordzoeker #4 + WINACTIE!

  1. Ik heb je woordzoeker ingevuld en de oplossing naar je gemaild. De puzzel was leuk om te doen. Ik kwam even niet uit maar het lukte uiteindelijk toch.

Geef een reactie

