Day Zero Project | Woordzoeker #3.

De derde woordzoeker staat alweer voor jullie klaar! Dit keer met het thema ‘het heelal.’ Daar kon ik namelijk ook veel woorden bij bedenken. Ik vind een thema-woordzoeker wel leuk om te maken en trouwens ook makkelijker – als je random woorden moet bedenken heb je zóveel keuze! Maar misschien is een woordzoeker zonder speciaal onderwerp dan wel leuk voor de winactie van volgende week. Dan moet ik er iets meer moeite voor doen, haha! Maar dan kun je wel een leuk prijsje winnen! Je leest volgende week wat dat prijsje dan is 🙂 En dan kan ik zomaar twee doelen van het lijstje afstrepen: het maken van de woordzoekers (wat ik overigens weer héél leuk vind om te doen! Misschien blijf ik er wel af en toe eentje posten. Vinden jullie dat ook leuk?) en het houden van een winactie op mijn blog!

Genoeg gekletst, hier komt de derde woordzoeker! Wil je de oplossing weer insturen? Dat kan, naar mijn emailadres. Je krijgt dan sowieso een gezellig mailtje van mij terug! En uiteraard kun je de woordzoeker weer aanklikken en dan vergroten naar smaak.

woordzoeker heelal verbeterd klein

Veel plezier!

Geef een reactie

