Day Zero Project | Woordzoeker #1.

Het is tijd voor een deel van een doel van het Day Zero Project! Op de lijst staat op nummer 26: een maand lang iedere week een woordzoeker bedenken/maken. Als kind maakte ik heel vaak zelf woordzoekers. Op een verjaardag van mijn vader heb ik er zelfs een keer eentje gemaakt en die aan iedereen uitgedeeld. Je kon dan iets van twee weken de oplossing opsturen en als prijsje had ik een flesje douchegel gekocht. Haha. Ik vond het altijd heel leuk om te doen en daarom staat het als doel op mijn lijst van het Day Zero Project.

Ik heb er nu eentje gemaakt en die deel ik vandaag met jullie! Vind je het leuk om ‘m op te lossen, dan kan dat natuurlijk. Je kan gewoon op de afbeelding klikken, naar wens vergroten (want hij is nu wel erg klein, haha) en de puzzel opslaan. Dan even printen en dan kun je aan de slag! Als je de oplossing graag op wilt sturen, mag hoor, maar dan graag naar mijn emailadres (die vindt je op de pagina ‘over de blogger en de blog’) en niet als reactie onder dit artikel. Dan is het voor de volgende die het leest niet leuk meer om ‘m op te lossen. Het onderwerp van dit keer is ‘van alles over water’ (en dan vooral over de zee/de oceaan) omdat ik een woord zocht om mee te beginnen en toen in het woordenboek bij ‘matroos’ uitkwam.

De bedoeling is dat er de komende weken op maandag steeds een woordzoeker online komt. Ik ben er al wel mee bezig om ze te maken, omdat ik daar in het weekend (ik maakte deze eerste op zaterdagavond) meer tijd voor heb dan doordeweeks. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

woordzoeker water

Er komt dus als het goed is volgende week weer een woordzoeker!
Aan het einde van de maand komt dus de vierde woordzoeker en daar verbindt ik gelijk nog een doel aan voor het project, namelijk nummer 12: een winactie houden. Dan mag je namelijk de oplossing naar mij opsturen en dan kun je een prijsje winnen! Ik ga deze maand nadenken over een leuke prijs en dat hoor je dan als de puzzel online komt. Kun je met de andere drie puzzels alvast oefenen 😉

4 gedachtes over “Day Zero Project | Woordzoeker #1.

      1. Haha, laat ik dat ook dan maar niet doen. Anders denken de anderen meteen dat het doorgestoken kaart is als ik als winnaar geloot word… 😉

Geef een reactie

