Day Zero Project | Update.

Het wordt wel weer eens tijd voor een update over het Day Zero Project. Ik heb al een aantal maanden niet echt een heel artikel aan het project gewijd, maar steeds in een ander artikel onderaan gezet ‘en oh ja, ik heb niets gedaan aan het project dus dit is de maandelijkse update.’ Ik kreeg echter een reactie pas ‘hoe staat het eigenlijk met je Day Zero Project? Heb al een tijdje niets gehoord’ en dus dacht ik ‘nou vooruit, dan maar weer eens een update!’

Ik ga geen plannen maken voor komende maand(en), want waarschijnlijk komt er dan wéér niets van terecht. Zoals altijd. Ik weet niet zo goed welke doelen ik nog ga behalen voordat het project officieel ten einde is. Best jammer, want het ging heel lang best wel lekker, ik was enthousiast bezig en ik kon veel leuke doelen afstrepen. Op een gegeven moment raakte het echter naar de achtergrond. Nu weet ik ook niet zo goed meer wat de juiste tussenstand is, welke doelen nog haalbaar zijn voor de deadline en hoeveel maandelijkse updates ik heb geschreven – dat was namelijk ook een doel en dat moest ik dus ook bijhouden.

Deze maand kon ik wel één doel afstrepen. Ik heb er geen foto van dus je moet het maar geloven, maar toen ik mijn assessment vorige week maandag had gehad gingen Johan en ik ’s avonds uit eten. We sloten thuis af met een ‘toetje’ dat bestond uit een kaasplankje en… champagne! De laatste dagen heb ik meerdere keren een glas champagne gedronken want de fles was open en het blijft natuurlijk niet voor altijd goed. En er staat nog meer in de kast, vervelend hoor! Ik vond het heel lekker 🙂 Dus dat doel, nummer 49, is klaar! Oh, en ik zie nu ik in de lijst aan het kijken ben, dat ik doel 37 ook af kan strepen, want dat was ‘uit eten van (een deel van) mijn eerst verdiende salaris of (een deel van) mijn studiefinanciering. En dat hebben we maandag dus gedaan (en vast al een keer eerder trouwens, we gaan regelmatig uit eten), nadat ik mijn assessment had gehaald. Bij restaurant KEES in Poortugaal. Aanrader!

Ik heb nog wel een aantal maanden, namelijk tot eind oktober, dus wie weet wat ik nog kan gaan afstrepen… Ik hoop nog wel een aantal leuke doelen! Een aantal gaan sowieso niet lukken voor de deadline, maar tegen die tijd bedenk ik wel of ik nog verder door ga met het project of dat ik het misschien op een andere manier aan ga pakken. Dat zien we dan wel weer. Iemand een leuk idee hoe ik zoveel mogelijk doelen ga volbrengen voor die tijd?

Ik heb ook gelijk even uitgerekend hoeveel maandelijkse updates ik nog erbij moest zetten zodat doel 5 (schrijf iedere maand een update op je blog) ook weer klopt. Ik heb namelijk wel iedere maand iets (al was het soms dan maar een paar zinnetjes in een ander artikel, een update is een update toch?) geschreven over het project.

En ik heb even gekeken naar de tussenstand, aan de hand van vorige blogs (de laatste keer dat ik een maandelijkse (echte, goede) update heb geschreven was over februari, oeps…) en door opnieuw te tellen. Komt ‘ie – en dat is dan gelijk de afsluiter van dit artikel:

Aantal behaalde doelen: 65
Aantal doelen waar ‘aan gewerkt’ wordt: 6
Aantal niet behaalde doelen: 30

Ik zie trouwens een doel dat ik wel kan volbrengen, namelijk ‘een product kopen van Lush.’ Dat wil ik namelijk al heel lang omdat ik vind dat ze toffe producten hebben en omdat ik vaak positieve reviews lees op blogs. Ik vind echter de geur van de winkel niet fijn, teveel geurtjes door elkaar, en het is er vaak zó druk (!), dus ik ga online iets bestellen. En dat ga ik nu gelijk doen als ik dit artikel heb ingepland (ik schrijf dit op dinsdagavond). Heb ik volgende maand in ieder geval één doel om te bespreken in de update, haha (en ik kan meteen ‘m een maand lang ongeveer gebruiken zodat ik er ook nog iets over kan vertellen)! Oké, quick update: ik heb even op de site gekeken en de verzendkosten zijn €6,60 en ik moet tekenen voor ontvangst. Gezien ik bijna nooit thuis ben om pakketjes aan te nemen en ik regelmatig in Rotterdam kom waar gewoon een winkel zit van Lush, ga ik toch maar een keer de winkel in… En dat moet ik dus wel deze maand gaan doen. Dat is dan het enige doel dat ik ga proberen in te plannen om te volbrengen! Vooral omdat het zo makkelijk moet zijn om af te kunnen strepen.

 

3 gedachtes over “Day Zero Project | Update.

Geef een reactie

