Kleuren en kletsen.

Het werd wel weer eens tijd om wat mandala’s te laten zien die ik heb gekleurd, want er zijn er weer een aantal bij gekomen. In de vakantie en in de weekends bij mijn ouders thuis heb ik veel gekleurd. De laatste dagen zijn weer wat drukker – we hebben een best wel druk Pinksterweekend gehad met de rommelmarkt van de kerk van mijn ouders, uit eten met mijn oma en op bezoek voor haar verjaardag en een bezoek aan mijn schoonouders omdat mijn schoonmoeder jarig was – en dus vond ik het kleuren erg ontspannend tussendoor.

Volgende week is mijn assessment – de les waar ik moet laten zien dat ik startbekwaam docent ben, superbelangrijk en spannend dus! – en dus zal ik de komende dagen ook niet zoveel bloggen denk ik. Ik heb wel trouwens eindelijk het laatste vak van blok 3 binnen: vakdidactiek geschiedenis, het derde deel. Ik heb dit keer een V gehaald – het gaat niet met cijfers maar met beoordelingen. V = voldoende. De andere twee cursussen had ik een G (= goed), maar dit keer had ik ook niet hoger verwacht dan een V. Ik ben tevreden, want ik heb het vak binnen en dat is het belangrijkste. Het andere vak heb ik gehaald, dat weet ik al. Het definitieve cijfer heb ik nog niet gekregen. Ik ben wel benieuwd daarnaar, het duurt wel erg lang voordat we het krijgen. Dat is dus nog even spannend.

En ik ben de laatste tijd aan het solliciteren hè, daar had ik pas al wat over verteld. Ik kreeg afgelopen weekend een email dat ik een ronde verder ben bij één van de sollicitaties! Vrijdag (uiterlijk) hoor ik meer. Spannend! Er waren 105 brieven binnen gekomen en er worden er 40 nader bekeken. Ik hoor bij die selectie. Of dat betekent dat ik al vet goed bezig ben of dat ik gewoon bij de eerste 40 hoor die binnen zijn gekomen, dat weet ik niet, maar ik ben wel blij dat ik een ronde verder ben. Ik hoop echt dat ik bij de tweede ronde ook verder ga en op gesprek mag komen! Duimen/bidden jullie met me mee?

Dan ga ik nu echt de kleurplaatjes laten zien hoor! Maar anders werd het zo’n kort blogje, dus ik dacht ik ga ook nog even kletsen 🙂 Voordat er hierna weer een week niets online komt, haha! Ik ga proberen om meer te schrijven hoor, maar ik kan het dus niet beloven.

DSCN2238klein

Ik heb een poosje geleden eindelijk nieuwe stiften gekocht en dus zie je gelijk weer meer variatie in de gebruikte kleuren. Dit merk ik vooral aan het gebruik van rood, lichtblauw en geel. Die gebruik ik vaak. Oh, en best-wel-fel-groen en oranje trouwens ook. Dat zie je bij de volgende kleurplaten wel denk ik.

DSCN2239klein

DSCN2240klein

DSCN2242klein

DSCN2243klein

DSCN2244klein

Ik ben ook alweer bijna klaar met de volgende kleurplaat trouwens en de komende tijd wordt weer druk en best spannend op school en stage, dus ik denk dat ik tussendoor weer best veel aan het kleuren ga. Je ziet het vanzelf wel weer voorbij komen in een artikel! 🙂

 

Een gedachte over “Kleuren en kletsen.

Geef een reactie

