Nog wat nieuwe dingetjes…

Het zijn serieus maar drie items, waarvan twee uit dezelfde winkel, maar ik wilde ze toch nog even aan jullie laten zien. Dus gewoon nog even een extra – klein – artikeltje. Ik heb pasgeleden al een artikel geplaatst met wat nieuwe items erin, maar later was ik nogmaals bij Hema en daar kocht ik een nieuwe toilettas. Voor mij best bijzonder, want ik heb denk ik zo’n 15 jaar dezelfde gehad. Ik kreeg die een keer van mijn moeder en heb deze dus heel lang gebruikt. Hij was echter inmiddels vies geworden en de verschillende vakjes (het waren er drie) waren één vakje geworden – de ‘tussenschotjes’ zeg maar (hoe noem je die dingen? Niet echt aparte vakjes met rits ofzo, maar wel aparte vakjes door middel van een scheiding) waren namelijk losgeraakt. Niet zo’n mooie toilettas meer en bovendien was ‘ie ook best wel klein. Toen ik dus bij Hema een nieuwe spotte heb ik die meegenomen. Hij was maar €3,50. Ik wilde ‘m eerst nog laten liggen omdat ik dacht ‘heb ik niet nodig’ maar ik ben blij dat ik ‘m toch gekocht heb, want de oude was eigenlijk toch wel aan vervanging toe.

image-2016-05-06

Deze is het geworden! Er staat ‘Hi There’ op en allemaal stipjes. Ik vond ‘m wel erg leuk. De toilettas heeft één vak. Je kan ‘m ook wel voor andere spulletjes gebruiken denk ik zo, maar voor mij is het dus een toilettas geworden. Al mijn spulletjes passen er makkelijk in en er kan nog een hoop bij ook. Mocht ik ooit make-up gaan gebruiken. Haha, grapje.

Verder was ik gisteren met een vriendin lunchen in Utrecht. Daarna hebben we nog even door de stad geslenterd en bij een heel leuk winkeltje vond ik prachtige kaarten. Het winkeltje zit in de Zakkendragerssteeg en heet ‘Bureau Bewust.’ De website vind je hier. Je kan online ook spulletjes bestellen. Het winkeltje was me nooit eerder opgevallen, maar wat hebben ze leuke spulletjes! Ik heb twee kaarten meegenomen. De ene omdat het mijn ‘life-quote’ is (die stond ook heel lang als ondertitel op mijn blog, deze lay-out heeft echter niet zo’n ondertitel meer) en de andere ga ik weggeven (de dominee bij mijn ouders neemt morgen afscheid en ik vond het wel mooi om een klein cadeautje te geven. Hij gaat met pensioen. Dit is de dominee waar ik belijdenis bij heb gedaan en die ons getrouwd heeft, wel bijzonder dus. Een kaartje vond ik wel bij het cadeautje horen en in deze winkel vond ik een hele mooie. Enveloppen verkopen ze ook, maar die had ik thuis nog wel. De kaart met de quote ga ik op onze kaartenhanger/kapstok hangen in de slaapkamer – hier hangen bovenaan kaarten op en er zitten haakjes aan waar kleding aan hangt. Er hangen al meer kaarten op en ik vond deze er wel mooi bij passen. Niet alleen de quote vond ik heel mooi, maar ook de kaart zelf. De andere kaart is ook bijna te mooi om weg te geven, haha! Als je in de buurt bent zou ik zeker een keer een bezoekje brengen aan dit winkeltje, aanrader! Ik heb trouwens €1 per kaartje betaald.

image-2016-05-06 (2)

 image-2016-05-06 (1)

En dit zijn ze dan. Mooi hè! Ik ben er erg blij mee. Het cadeautje voor bij de bovenste kaart ga ik vandaag nog even kopen, voordat we naar Hierden gaan (ik schrijf dit artikel op vrijdagavond). Daarnaast gaan we vandaag uit eten met mijn oma. Dit was haar cadeautje voor mijn (en Johans) verjaardag. Zin in! En het wordt hartstikke mooi weer, dus zondag gaan we nog lekker genieten in de tuin bij mijn ouders denk ik zo. Prima afsluiting van de vakantie! Er komt morgen nog een ander artikel online over wat we op Bevrijdingsdag/Hemelvaartsdag hebben gedaan en maandag een overzichtje van wat ik de tweede week van mijn vakantie heb gedaan.

Een gedachte over “Nog wat nieuwe dingetjes…

Geef een reactie

