Verjaardagscadeautjes!

Zoals beloofd nog een artikel met daarin mijn verjaardagscadeautjes! Er komt morgen nog een artikel online dat hiermee te maken heeft, maar daar vertel ik verderop wel iets meer over. Ik was op 1 april jarig en werd toen 24 jaar. Ik heb mijn verjaardag op zaterdag 2 april gevierd, omdat één van de cadeautjes op vrijdagavond gelijk was. FIJN. Dit zie je zo ook terug bij de foto’s van mijn cadeautjes! Ik kreeg naast deze cadeautjes ook nog geld van een aantal mensen, daar heb ik inmiddels iets voor gekocht (en het laatste stukje gaat op aan nieuwe stiften, want die heb ik hard nodig – ik heb ze alleen nog steeds niet gekocht, haha); en van mijn oma krijg ik een etentje samen met haar en met Johan. Maar omdat ik het zó druk heb gehad, moeten we dat nog inplannen. Oeps… En Johan is inmiddels ook al bijna jarig (29 april) en die krijgt hetzelfde. Ik denk twee avonden na elkaar maar uit eten dan, haha! Oké, genoeg gekletst. Hier komen mijn cadeautjes!

image-2016-04-22 (1)
image-2016-04-22

Dit cadeautje kreeg ik van Johan. Ik wist al een flinke tijd dat ik deze concertkaartjes zou krijgen. Vorig jaar kreeg ik ook kaartjes voor Frank Boeijen en dit jaar dus weer. En het concert was gelijk ’s avonds op mijn verjaardag, in het theater in Barendrecht. We zaten op het balkon, in het midden van een rij. We konden alles dus prima zien. En het was fantastisch. Ik ga er binnenkort meer over vertellen hier op de blog (eindelijk)!

image-2016-04-22 (2)

Op 1 april vierde ik dus verder mijn verjaardag niet, maar ik moest ’s middags nog even wat ophalen bij mijn schoonmoeder. Toen kreeg ik toch alvast een klein cadeautje. Het doosje heeft ze zelf gemaakt, leuk hè! Ze is zo creatief, echt leuk. Er zaten heel veel chocolaatjes in en een aantal theezakjes. Fijn. De chocola is op, uiteraard, haha.

image-2016-04-22 (5) image-2016-04-22 (6)

Dan nu mijn liefde. Van mijn ouders en schoonouders samen kreeg ik deze prachtige platenspeler van Crosley. Het is zoals je ziet een koffermodel. Je kan ‘m gewoon met een stekker aansluiten op het stopcontact. Aan de voorkant zitten de boxen (dat zie je een beetje op de foto rechts). Er kunnen zowel singles als grote lp’s op. En ik ben er ongelooflijk blij mee! Er komt een prachtig geluid uit en ik gebruik ‘m regelmatig. Hij staat nu gewoon nog steeds op de keukentafel en de stapel platen ligt op de stoel naast de tafel. Ik kreeg van mijn broer en schoonzus, en van mijn zwager en schoonzus, al een aantal platen voor mijn verjaardag. Een glimp ervan zie je op de foto’s. Een paar dagen later heb ik een koffertje met oude platen opgehaald bij mijn schoonouders. Een aantal daarvan mag ik houden en een aantal ervan willen ze weer terug als ik ze geluisterd heb (een aantal keren, ze liggen hier nog steeds, haha). En van mijn verjaardagsgeld heb ik ook nog 4 platen gekocht bij ‘de Platenboef’ in Rotterdam (ze hebben daar zóveel platen, en de meeste helemaal niet duur). Er staan nog wel een aantal platen op mijn lijstje. Ik wil namelijk heel graag een plaat van Frank Boeijen, van Michael Jackson, van de Dire Straits, Boudewijn de Groot en liefst eigenlijk ook een nieuwe plaat van bijvoorbeeld Sia of (pas ontdekt) Aurora (geen idee of die er op plaat is). Nieuwe albums zijn echter vaak best wel duur op lp. Even kijken dus nog. Ik wil jullie graag laten zien welke platen ik allemaal heb gekregen, maar dit waren er nogal wat. Daarom ga ik die in een apart artikel, dat morgen (!) online komt, laten zien! Stay tuned! (kan ik dat ook eens zeggen)

image-2016-04-22 (7) image-2016-04-22 (8)

Maar natuurlijk ga ik je wel alvast een glimpje laten zien van mijn platen. Ha. Rechts het koffertje dat ik van mijn schoonouders heb geleend. Bij mijn ouders moet ik nog kijken, die hebben namelijk ook nog veel platen.

image-2016-04-22 (9)

❤ ❤ ❤ Zóveel liefde voor mijn prachtige platenspeler!

image-2016-04-22 (3) image-2016-04-22 (4)

Van mijn broer en schoonzusje kreeg ik een aantal cadeautjes. Ik kreeg van hen drie platen (die zie je dus morgen in een nieuw artikel), maar daarnaast ook bovenstaand heerlijk cadeautje. Je zal het niet geloven, maar ze zijn nog niet eens op! Haha. Omdat ze zo luxe en heerlijk zijn, wil ik er zuinig mee doen. Ze zijn fantastisch.

image-2016-04-22 (17)

En ik kreeg van hen ook mix om bananenbrood te maken. Omdat ik het zo druk heb gehad, heb ik dit nog steeds niet gemaakt. Oeps… Leuk om te doen in de meivakantie! Ik zal wel foto’s ervan maken en dan zal ik het in een artikel aan jullie laten zien!

image-2016-04-22 (11)

Van mijn zwager en schoonzus kreeg ik naast een hele stapel lp’s ook dit boek. Mijn ouders hebben een hele stapel van deze boeken in de kast staan en ik heb er nog nooit eentje gelezen. Daar gaat nu dus verandering in komen. Nog niet aan toegekomen overigens. Gaat ook op het lijstje voor de meivakantie!

image-2016-04-22 (12) image-2016-04-22 (10)

Van mijn beste vriend kreeg ik een Fashioncheque. Ik heb al wel een beetje een idee wat ik hiervan wil kopen, maar ik moet nog steeds online shoppen, haha. Of in het echt, kan natuurlijk ook. Eerst maar eens kijken welke winkels allemaal zijn aangesloten. Klusje voor de meivakantie? Haha.
Oh en trouwens, wat de kaart betreft: meneer had binnenin geschreven ‘dat je het mag halen!’ Ik ga hem als hij jarig is in november maar eens terugpakken. Maar ik kon er wel hard om lachen. Ik hou wel van dat soort humor 🙂

image-2016-04-22 (13) image-2016-04-22 (14)

Tot slot kreeg ik verschillende kaarten. Links een kaartje van mijn vwo 2-klas op stage. Lief! Ze gingen ook voor me zingen, haha. Rechts een kaartje van mijn zwager en schoonzus.

image-2016-04-22 (15) image-2016-04-22 (16)

En dan nog een paar andere kaartjes. Van een vriendin en van familie. Ik vind het altijd zo leuk om kaartjes te krijgen!

Ik ben superblij met mijn cadeautjes en geniet regelmatig van mijn prachtige platenspeler! Ik ga jullie morgen mijn gekregen platen laten zien 😀

2 gedachtes over “Verjaardagscadeautjes!

Geef een reactie

