Update | Dit was leuk in april tot nu toe!

Hè hè, daar ben ik eindelijk weer! Ik heb het de afgelopen tijd heel erg druk gehad en daarom staan er – tot nu toe – slechts twee artikelen online deze maand. Helaas. Ik heb vooral heel veel voor school en stage gedaan. Er is best veel gebeurd afgelopen maand en veel dingen waren leuk! Vandaag vertel ik je er meer over en ik hoop – nu ik vakantie heb, yes (echt aan toe)! – de komende dagen en in het begin van mei nog van alles en nog wat te vertellen over de afgelopen tijd. Ik moet jullie bijvoorbeeld nog steeds mijn verjaardagscadeautjes laten zien, die ik op 1 en 2 april heb gekregen. En ik wil nog iets vertellen over het concert van Frank Boeijen, dat was al op 1 april. Nou ja, ik heb in ieder geval genoeg inspiratie om voorlopig over te schrijven! Laten we het maar positief bekijken hè.

Maar, ik zou een lijstje maken met dingetjes die de afgelopen tijd leuk waren. Dus daar komt ‘ie! En sorry als ik dingen vergeet, want hé, het is al 21 april en mijn geheugen is soms een vergiet omdat ik het zo druk heb gehad…

  • Mijn verjaardag was leuk! Ik kreeg leuke cadeautjes en véél felicitaties. Dat vond ik heel fijn. Ik heb me echt jarig gevoeld. (Mocht je het je afvragen, ik ben nu 24.)
  • Het concert van Frank Boeijen was prachtig. Echt een beetje magisch. En zó snel voorbij. Maar wel fantastisch.
  • Plaatjes kopen in Rotterdam is tof. Ik heb nu al een kleine verzameling platen voor mijn platenspeler (daarover meer in het artikel over mijn verjaardagscadeautjes!) verzameld en dat vind ik super. Zo’n mooi geluid komt eruit. Ik hou ervan.
  • Het mooie weer zo nu en dan. Genieten!
  • Heel hard werken voor school en er dan voor beloond worden. Zo moest ik een heel belangrijk dossier – dat mede bepaald of ik mijn ‘afstudeer-les’ mag doen (eindassessment) – inleveren en het is goedgekeurd! Mijn hele klas was heel erg gestrest (ik ook) maar in de groepsapp hebben we elkaar er wel doorheen gesleept. Dat vind ik zo tof, ik heb echt een superfijne klas. Als het jaar over is ga ik ze enorm missen!
  • Los van het goedgekeurde dossier leverde ik ook een aantal andere zaken in voor blok 3 en maakte ik een tentamen waarvoor ik, dankzij het dossier, nauwelijks had geleerd. Ik haalde voor het tentamen echter een ongelooflijk, totaal niet verwacht, hoog cijfer: een 9,4! HOE DAN?! Ik heb echt met open mond naar het scherm zitten staren, haha! Ik haalde vandaag (dat is dus vrijdagmiddag) trouwens nog een vak, ik moest een praktische opdracht daarvoor doen en haalde een 7,8! Daar ben ik uiteraard ook heel blij mee.
  • Een hoop lessen op mijn stage gingen goed! Sommige gingen ook minder goed hoor, maar hé, ik ging schrijven over leuke dingen. Dus. Haha.
  • Johan en ik hebben plannen gemaakt voor de meivakantie. Ik heb twee weken vrij en Johan een weekje (komende week), en dat vind ik fijn. Lekker wat meer tijd samen doorbrengen.
  • Johan won eind maart een minuut gratis winkelen en begin april mocht hij dit inwisselen. Bij de supermarkt in ons dorp. Dat was super-grappig om te zien (ik was natuurlijk mee, maar mocht niet helpen) én we hebben een hoop lekkere gratis producten meegenomen (waaronder verschillende soorten wijn, twee flessen champagne, drie repen Tony’s – verschillende – en een krat Hertog Jan. Ik ben een blij meisje.) (en ik klink als een alcoholist)
  • Ik luisterde naar heel veel verschillende muziek en ontdekte ook een – voor mij – nieuwe artiest: Aurora. Met dank aan Teske, die een artikel over haar schreef. GA NAAR HAAR LUISTEREN. Vooral het liedje hieronder is een favoriet geworden, maar ik vind eigenlijk alles mooi. Deze live-versie is trouwens meer akoestisch dan het origineel. Op Spotify vind je nog meer muziek van haar.
  • Ik heb een nieuwe telefoon! Daar ga ik vast ook nog wel een artikeltje over schrijven. Ik kreeg ‘m van een vriend van mij die een nieuwe had gekocht en hij wilde er niets voor hebben. Superlief. Ik heb wel een cadeautje voor hem gekocht. Vond ik heel erg op z’n plaats namelijk.
  • Hallo vet veel bezoekers op mijn blog ook al schrijf ik vrijwel niets! Vet leuk dat jullie toch massaal mijn blog blijven bezoeken, ook als ik zo afwezig ben. Ik heb overigens wel zelf blogjes gelezen.
  • Ik las het nieuwe boek van Nicci French, dat eind maart al binnenkwam. BLIJ! Het is inmiddels alweer het… zesde deel van de serie. En nu moet ik weer heel lang wachten op het zevende deel, haha. Maar dat mag de pret niet drukken.

En daarnaast… dronk ik biertjes met mijn beste vriend, sprak ik vriendinnen en nieuwe – misschien straks ook wel vriendinnen – meiden die met mij campingwerk gaan doen deze zomer (dit weekend is het ontmoetingsweekend, zin in! Ik ga morgen en zondag), is het bijna Koningsdag (en hoop ik dat het mooi weer wordt; we zijn nog aan het bedenken wat we gaan doen, iemand ideeën?), heb ik VAKANTIE, yes!, hadden mijn vwo 3-leerlingen bijna allemaal hele goede cijfers gehaald voor een toets en was ik daar wel trots op, maakte ik ruzie met allemaal mensen omdat ik zo moe was maar ben ik nu weer veel meer uitgerust en zit ik veel beter in mijn vel, genoot ik van de zon als die er was, lunchte ik met een vriend bij de Heeren in Oud-Beijerland (en dat was fijn), genoot ik heel erg van de schoenen die ik in maart kocht, was ik online aan het rondkijken voor iets leuks om te kopen van de Fashioncheque die ik ook voor mijn verjaardag kreeg (nog niets gekocht, ga ik deze vakantie maar eens doen), ging ik heel vaak moe maar voldaan naar bed (en vaak ook niet voldaan) en was april tot nu toe vooral heel erg leuk!

Hoe is jouw april tot nu toe? Heb je nu ook vakantie? Zo ja, GENIETEN hè, vet belangrijk! (en dat ik nog twee toetsen na moet kijken, een SO in elkaar moet zetten en lessen voor moet bereiden, dat vergeten we dan gewoon even)

Geef een reactie

