Zoveel ideeën om over te schrijven, zo weinig tijd…

… dus even een hele snelle update, want het is alweer sinds mijn verjaardag stil op mijn blog!

Ik heb het ongelooflijk druk gehad de afgelopen dagen, daarom is er niets online gekomen. Ik ben eigenlijk alleen maar aan het werk (studie en stage) en als ik dat dan niet aan het doen ben, wil ik mijn computer eigenlijk niet meer zien (maar ga ik alsnog blogjes lezen, haha). Daarom schrijf ik zo weinig, sorry!

Ik heb wel een hele hoop ideeën inmiddels in mijn hoofd om over te schrijven, dus als ik weer wat rust heb – over een week ongeveer hoop ik – dan komt er van alles moois online!

Even een lijstje met waar ik over ga schrijven (écht)… (ongelooflijk trouwens dat er nog zoveel bezoekers op mijn blog komen terwijl ik niets plaats, dankjewel!)

  • Verjaardagscadeautjes! Héél belangrijk natuurlijk. En ik kreeg toch mooie cadeautjes, zo blij mee!
  • Een update over de afgelopen periode van de opleiding en mijn stage
  • Foto’s van een dagje Blijdorp (op Tweede Paasdag, oeps…)
  • Plannetjes voor de meivakantie (ik ben zó blij dat ik die heb)
  • Een stukje over het concert van Frank Boeijen (want dat was zó prachtig)
  • Een bezoekje aan Ikea en wat aankoopjes daar
  • Een fijne zondag met een strandwandeling en pannenkoeken eten (tussen alle stress door)
  • De boeken die ik de afgelopen tijd las

Mooi. Nu kan ik het niet meer vergeten allemaal, want nu kan ik het gewoon teruglezen haha!

Hoe gaat het met jullie?

2 gedachtes over “Zoveel ideeën om over te schrijven, zo weinig tijd…

  1. Ach, ik heb ook nog een stel weblogposts in de planning hoor 🙂 Gister eentje online gezet en de foto’s voor de anderen verzameld, rest moet ik nog schrijven:
    – over een rommelmarkt in Eindhoven
    – over UUnited (muziekfestival)
    – over kersenbloesembomen in Houten
    – over kersenbloesembomen in Amstelveen
    – over het Rien Poortvliet servies van de Blokker

Geef een reactie

