Bijzondere zoektermen.

Ik wist eigenlijk niet waar ik over wilde schrijven en toen ging ik in mijn zoektermen kijken. Dat is altijd hilarisch vind ik en die hilariteit wilde ik jullie niet onthouden. Daarom vandaag: een aantal bijzondere zoektermen waarmee mensen op mijn blog zijn gekomen (hoe dan?) en mijn commentaar daarop. Oh, en inclusief ontbrekende interpunctie, teveel of te weinig spaties, geen of veel hoofdletters, spelfouten en alles.

ewout genemans 
Ik weet wie het is, maar hoe kom je ooit daarmee hier terecht?

peter paul rubens grobmutter und enkel 
Is dat een schilderij? Peter Paul Ruben is in ieder geval een schilder…

youtube ik zoek draaiorgel de majesteit muziek 
Succes met zoeken

kapsels achter lang haar 
Die zijn prachtig

vlinder diadeem bleek lekker en water en mooi william lekker water
Beste zoekterm ooit

drie ongezonde dagen en nu? 
Nu ga je dood

plaatsnamen nederland 
Dat zijn er best veel. Bijvoorbeeld Amsterdam.
En Doodstil.
En Hongerige Wolf.

dat manon stiekem+oud beijerland 
Als Manon stiekem samen met Oud-Beijerland iets heeft gedaan…
Berg je dan maar.

roltrap 
Waarom zoek je hierop? Alsjeblieft.

kan de kat weleens kotsen, omdat de sfeer in huis zeer belabberd is ? 
Jouw kat wel

in welke auto rijd victor reinier 
Eentje met een stuur en vier wielen denk ik

hoe kom je op het verlaten land van ooit drunen 
Met de auto. En dan een stukje lopen.

tropicana rotterdam zwembad openingstijden 
Vandaag gesloten

boven de wolken wypu tube oont god de heer 
Ik denk dat je ‘youtube’ en ‘boven de wolken troont God de Heer’ bedoeld.
Graag gedaan.

verlaten pretpark in belgie zijn er nog meer behalve dadi park 
Wel eens over nagedacht dat Google zoekt op woorden die jij intypt?
Dus ook op ‘dadi park’ dat je juist niet wilt zien.

“bedankt voor het reizen met de ret” 
Graag gedaan!

enge kat achter mens 
Miauw

leendert jan de vis egel 
Die moest ik zelf ook even opzoeken. Alsjeblieft.

heey ik wil vrienden worden en woon in amersfoort hier heb je mijn whatsapp 
Dankjewel. Ik app je.

je hebt mazzel dat ik van je hou 
Dat is wederzijds.

manon+met de buurman+oud beijerland 
Ik blader nu ter plekke door de zoektermen van sinds het begin van mijn blog, en dit zag ik net ook al! Blijkbaar was het niet alleen Manon met Oud-Beijerland maar ook nog met de buurman.
Oh jee.

man díe maandverband dragen 
Ik zou ‘je zal het maar hebben’ bellen

de pol in our stars 
Ik ken wel ‘the fault in our stars’. Aanrader.

4 gedachtes over “Bijzondere zoektermen.

  1. Google verbergt bij mij heel veel zoektermen, maar de meeste Japanners zoeken met Yahoo en die zoektermen zie ik wel! De meeste zoektermen komen ook precies op mijn blog voor dus de mensen die daarnaar zochten, zullen ook wel gevonden hebben wat ze zochten 🙂 De wat apartere zoektermen:
    – 2010年 日本音声学会 = Japanse fonetiekbijeenkomst in het jaar 2010
    – かわいい卒業証書 = schattig diploma
    – peper & zout オーバートーム レストラン = peper & zout overtoom restaurant
    – オランダ ダライバン = Nederland draaibank (woord voor ‘draaibank’ is in het Japans hetzelfde als in het Nederlands, dit woord hebben ze uit het Nederlands overgenomen 🙂 )
    – vijzel speksteen wasmachine (dit is 1 zoekterm..)
    – night without brekfast 日本語 意味 = night without brekfast Japans betekenis
    – spuit シャンプー = spuit shampoo
    – マスタードチョコレート = mosterdchocola
    – de medusa in de wateren van japan
    – かわいいカップに入れて焼いたパン = brood gebakken in een schattig kopje
    – オランダ チーズ kruiden kass 48 = Nederland kaas kruiden kass 48
    – de koekjes box gazou
    – austria beleg ビール = austria beleg bier

Geef een reactie

